Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et par svarte pumps. Har en del krav og har ikke funnet noen i butikkene her som passer min smak:

- relativt høy hæl, de er til pent, ikke til å gå tur i ;)

- rund tå, eller i hvertfall relativt rund

- ikke spenner, stropper, knapper, blomster eller annet stæsj

- ikke så lavt skåret at "tåkløfta" synes

- ikke semsket skinn

- ikke preg i skinnet, sånn som slangemønster og sånn

- ikke skinnende blanke lakksko

- paljetter eller annet stæsj

- ikke pynt i annen farge

- ikke åpen tå

- ikke tykk klumpete hæl

- klassisk stiletthæl eller bittelitt tykkere men i samme form

og ikkeminst må de være gode (så gode som høye hæler blir) på foten. Vekten av kroppen må ikke kun hvile på tærne men også på hælene.

Har sett på Bianco, Eurosko og Skoringen uten å finne noen jeg gadd å prøve en gang, og på DNA der det var et par som var nesten det jeg ønsker, men i lakk...

Hadde jeg hatt mye penger hadde det blitt disse fra Christian Louboutin, men jeg må nok se om jeg finner noe billigere.

Noen som vet hvor jeg kan finne noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille Grensen Sko, og Grændsen Skotøymagasin i grensen 12. Rett ved stortinger tbane

Skrevet

Takk :) Blir en tur på Eurosko, men en annen enn den jeg var på sist, kanskje de har mer der. Hvis ikke får jeg dra til Lille Vinkel neste gang jeg er i Oslo. De fra KMB var jo veldig fine på bildet i hvertfall.

Skrevet

H&M har faktisk noen som passer beskrivelsen din :)

Skrevet

Sett på Din sko? Jeg har blant annet disse derfra. Jeg synes de er veldig gode på foten, blir ikke sliten i beina og er de skoene jeg faller tilbake på om ikke noen andre passer til antrekket. De er riktignok ikke så fryktelig høye, da.

Skrevet

Jeg har et par svarte pumps som jeg elsker, og som du sikkert hadde likt?

Jeg kjøpte de på DNA på Aker Brygge, merket er Chica.

Skrevet

Ny runde i skobutikker i dag, uten treff. Var på din sko også, men fant ingen som ligner de Zaphireh linker til. Synd, for de var fine.

HM sko er uaktuellt, snakk om elendig kvalitet og elendig passform, fysj.

Takk for alle innspill, hadde aldri trodd dette skulle være så komplisert ;)

Skrevet (endret)

*dobbelt*

Endret av Kvist
Skrevet

Jeg finner aldri sko jeg har lyst på i butikkene og har gått til det skrittet å kjøpe sko på nettet, selv om det er litt tungvint med hensyn til prøving. Brandos.no har stort utvalg og gratis frakt og enkel retur (de sender med klistrelapp med returadresse). Lillevinkelsko.no har godt utvalg, men ikke gratis frakt. Jeg har handlet begge steder og ble fornøyd kunde hos begge to.

Skrevet

Sett på disse http://www.eurosko.no/kategori/316/pumps.html ? Har ikke sett de på butikken, kan hende de ikke er så skinnende som de ser ut på bildet..?

Disse var jeg nettopp i butikken å prøvde. Stilige, men syns de reimene var litt vonde. Er redd for at de kommer til å gnage etter en stund. Synd fordi de var tilbud på dem i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...