Gjest Hans72 Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg fant denne historien interessant, og vil dermed dele den med dere(kilde: http://www.verdidebatt.no/debatt/cat1/subcat2/thread15026/): Før jeg svarer på simonnes sitt innlegg vil jeg bare komme med, at før jeg ble en kristen, så var jeg alkoholist. Jeg var avhengig av disse dråpene og jeg måtte ha inntak hver eneste dag. Det gikk så langt at jeg så flaggermus i det rommet jeg lå. Nå var det ingen ting der, men jeg så det i et syn når jeg var på det værste. Den dag Jesus fikk komme inn i meg, ble jeg totalt løst fra disse dråpene, angst og alt annet skitt ble borte i ett nu. Det leger og og andre som ville hjelpe ikke kunne, kunne Jesus. Siden har jeg ikke hatt abstinenser av noe slag. Ville bare nevne dette før jeg svarte.(sitat slutt) Ganske både utrolig og fantastisk, vil jeg si, og en av mange indikatorer på at ingenting er umulig dersom troen(på Gud) er til stede(tross alt: Det er en fysisk umulighet at noe slikt kan skje, i utgangspunktet, og når det da likevel gjør det, indikerer det at Gud står bak). Endret 12. juni 2010 av Hans72
Mann 42 Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Det er heller ikke noen umulighet å kutte ut alkoholen av egen kraft.
Gjest Trajan Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Det der er ikke et mirakel. Et mirkael er noe som ikke kan forklares på en naturlig måte at noen slutter og drikke er ikke et mirakel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå