Gjest Trådstarter Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Eg har vert det en kan seie mildt sagt er uansvarlig. Har hatt sex med 3 forskjellige kvinner siste 10 dagane, og sexen var ubeskytta med dei alle. Eg husker engang for svært lenge sia, at det burde gå 14 dager mellom partnerskifte for å ikkje få STD's. Eg hadde ingenting før dei 3 her, men eg bør vel kanskje reise å ta meg en sjekk ? Har dusja og vaska meg grundig mellom kver gang, så hygienen er vertfall på topp. Er litt uheldigt det her, men finnes det slike tidsperioder en bør unngå kontakt med nye mennesker ?
Hinata Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Du får nok en kjønnssykdom selv om du venter skrubber aldri så mye. Jeg syns det er naturlig å ta en test mellom hver partner som jeg har hatt sex med ubeskyttet, og klamydia vises vel ikke på test før etter 14 dager. Bruk kondom, eller test deg mellom hver dame (nå er det ikke bare din feil, syns det er rart at damer ikke har vett til å be han om å ta på kondom)
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Om du vil unngå STD, eller S.O.S. på norsk, så kan du drite i den erre latterlige 14-dagers regelen din. Avholdenhet er det enste som er 100% sikkert. Fulgt av konsekvent bruk av gummi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå