sophiaM Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 - Drikke mye vann - Nok søvn - Jojobaolje til huden - Spise lite, men ofte i motsetning til mye men sjeldnere. Detter er noen eksempler jeg kommer på i farten. Hva er dine beste tips og skjønnhetsrutiner? Del de gjerne her!
Gjest fireflies Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Bestandig fjerne sminke før man legger seg Ikke vaske håret mer enn tre ganger i uken Unne seg en time hos en hudlege minst en gang i halvåret - det er verdt gull
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Force C Premium Mask fra Helena Rubinstein 1- 2 ganger pr uke. Gulrotjuice og blåbærsmoothie Jojoba Micro Bead Purifying Facial Scrub fra REN, verdens beste ansiktsscrub Scrub huden i dusjen minst en gang i uka, bruker den fra Soap and Glory fra Boots apoteket.
I.am.me Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Mitt første og beste skjønnhetstips: VÆR MYE UTE! :happy: Ingenting er så godt som den friske luften rett inn i porene! Man skal selvsagt ikke bruke sminke mens man er ute, spesielt ikke dekkrem, da er hele vitsen borte.
gohege Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 - drikk nok vann - spis mye frukt og grønt, det bedrer neglene, huden og håret - bruke hårkur 2 ganger i uken om sommeren - fjerne all sminke om kvelden - bruke riktige produkter for hudtypen din - bruke fuktighetkrem, en for kroppen og en for ansiktet - bruke solkrem, minst 15 spf som beskytter mot både UVA og UVB - spis sunt - trene - ikke bite negler - ikke gni i øynene - bruk skrubb en gang i uken - bruk leppeomade med spf - bruk gode produkter for håret, med UV bestyttelse
Sarah_83 Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Mitt beste skjønnhetstips er SMIL Noen folk kunne vært pene, hadde det ikke vært for at de ser så sure ut. Så smil sier jeg bare. Ellers - frisk luft - god hygiene - gode hudprodukter - ta vare på neglene og lek med neglelakker i farger - ikke smink deg likt hver dag - bytt frisyre
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Spise avokado og egg hver dag ,,, og ta omega3 og b-vitaminer !
Vesselle Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Mitt beste skjønnhetstips er SMIL Noen folk kunne vært pene, hadde det ikke vært for at de ser så sure ut. Så smil sier jeg bare. Ah, kunne ikke vært mer enig! Ellers må jeg si at å jevnlig peele huden med et bra peelingprodukt, er et av mine favoritt skjønnhetstips. Huden blir mykere, midre tørr og man får frem den friske gløden som ligger under laget av døde hudceller og smuss som hoper seg opp. Personlig er jeg glad i md formulations face and body scrub, som er den mest effektive peelingen jeg noen gang jeg brukt.
Gjest SmallTalk Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Unne seg en time hos en hudlege minst en gang i halvåret - det er verdt gull Hva har hudlege med skjønnhetstips å gjøre? Du mener ikke tilfeldigvis hudpleier? :klø: Mine tips: -Nok søvn -Riktige produkter til huden -Fjerne all sminke før man legger seg -Og sist, men ikke minst: SMIL!
Deadbarbie Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har hørt at for mye frisk luft gjør huden ru og hard jeg.. Mitt tips må være vann, som mange andre nevner. Og ikke minst; dyprensende maske fra Vita, som blir varm når du smører den på.. Mm herlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har hørt at for mye frisk luft gjør huden ru og hard jeg.. Om man går i fjellet ofte, ja. Kraftig vind og sterkere sol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå