Gå til innhold

norwegian outlet i Vestby

blå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Ja, har vert der. Den nye tenker du på?

Mange butikker med mye fint.

Så har de en kafee og Dolly dimpels ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, jeg bor i området, så har vært der opptil flere ganger. :)

Det er veldig ok der. Spesielt liker jeg bok/musikk/film-butikken. Mye bra til gode priser! Barneavdelingen i den butikken er spesielt bra.

Du finner alt fra de virkelig rådyre butikkene til de mer moderate. Litt lite til de helt unge (tenåringer), kanskje. De vil nok fortsatt foretrekke H&M og Gina Tricot, både mtp utvalg og pris.

Ellers er det flust med sportsklær og turutstyrsbutikker. To skobutikker, den ene, Lille Vinkel, har litt dårlig utvalg og rotete kasser med tilbudsvarer slengt oppi.

Kjempefin Arts&Crafts-butikk med masse gode tilbud!

Området er behagelig å handle i. Det er stort, og butikkene ligger side om side i handlegater, med hver sine innganger, så det er liksom ikke den tette kjøpesenterfølelsen. De gangene jeg har vært der har det heller ikke vært ubehagelig fullt i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært der selv. Er ganske fornøyd. Det var ryddig og oversiktlig, og de fleste butikkene hadde bra utvalg. Sportsbutikkene var fine og hadde mye fint og billig. Noa Noa hadde preg av at det var resteklær og det var også mye utplukka størrelser, men mye fint til småjentene. Art&Craft var det veldig mye fint.

Jeg handla på MEXX og fant flere plagg til 50% og 70%. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...