Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva sangen til VG-reklamen heter -den hvor det unge foreldreparet forsøker å lære seg å knyte ei babyslynge ved hjelp av You Tube?

Videoannonse
Annonse
Gjest TanjaS
Skrevet

Hvis du liker denne låten, så anbefaler jeg albumet den er hentet fra, Tea for the Tillerman, på det sterkeste. Jeg :hjerte: Cat Stevens. :digge:

Gjest TanjaS
Skrevet

...eller i alle fall den han en gang var:

http://no.wikipedia.org/wiki/Yusuf_Islam

Ventet at noen skulle komme med usakligheter som dette :ler: At han konverterte til islam og ble feilsitert én gang på 80-tallet (han har faktisk beklaget seg for at han har ordla seg feil den gangen også), har ingenting med musikken hans å gjøre. Yusuf et godt menneske med hjerte av gull, noe som gjenspeiles i musikken hans. I :hjerte: Yusuf :digge:

Skrevet

Ventet at noen skulle komme med usakligheter som dette :ler: At han konverterte til islam og ble feilsitert én gang på 80-tallet (han har faktisk beklaget seg for at han har ordla seg feil den gangen også), har ingenting med musikken hans å gjøre. Yusuf et godt menneske med hjerte av gull, noe som gjenspeiles i musikken hans. I :hjerte: Yusuf :digge:

Jaha?!? Om du ventet på usakligheter, så kom det vel, i ditt syn. Synd det.

Det var ikke slik jeg sendte det. Jeg tenkte nærmest på utseendet jeg. En vakker ung kar som etter hvert blir til den gamle karen som han synger om her. Sangen ER like vakker den. Jeg har ingen meninger om resten.

Gjest TanjaS
Skrevet

Jaha?!? Om du ventet på usakligheter, så kom det vel, i ditt syn. Synd det.

Det var ikke slik jeg sendte det. Jeg tenkte nærmest på utseendet jeg. En vakker ung kar som etter hvert blir til den gamle karen som han synger om her. Sangen ER like vakker den. Jeg har ingen meninger om resten.

Du tenkte på utseende da du skrev: "...eller i alle fall den han en gang var"? Jaja, hvis du sier det så :gjeiper: Ser du har endret innlegget ditt, så du innså vel at det kunne feiltolkes i og med at du formulerte deg uheldig :lur:

Skrevet

ja, jeg så at det kunne feiltolkes, og ja, jeg mente faktisk det jeg skrev. Han var kjent for sitt vakre utseende OGSÅ, nemlig, i den tiden. ;)

Gjest TanjaS
Skrevet

Godt vi ble enige :) Er så lei alle som drar fram det med feilsiteringen, og alle jeg diskuterer musikken hans med skal alltid dra fram det. "Cat Stevens er jo en terrorist!" Jeg blir så sint! :kjefte: Så jeg regnet i grunn med at det var det du også siktet til... Jeg er, som du sikkert har skjønt, en stor fan av Yusuf, helt siden jeg var 12år. Jeg ble på gråten da han annonserte comebacket sitt i 2005... :rodme: *host*

Han var vakker, no doubt 'bout that :rødme: , men syns han holder seg svært godt også :) . Sønnen hans er ikke så verst heller btw :ler: og han er faktisk en veldig grei fyr :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...