Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Tror dere det er en realitet at jenter med lav selvtillit tiltrekker seg såkalte drittsekker?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Nei, de med høy selvtillit gjør det. drittsekkene er de pene, de som vet at de kan få, de som er høy på pæra. det samme gjelder kvinner. De utnytter.
Gjest hogwash Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Jeg tror alle damer tiltrekker seg drittsekker, de med lav selvtillit er muligens litt dårligere på å avvise dem?
kriztine Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Tror dere det er en realitet at jenter med lav selvtillit tiltrekker seg såkalte drittsekker? Ja, det vil jeg tro!=(
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Nei, de med høy selvtillit gjør det. drittsekkene er de pene, de som vet at de kan få, de som er høy på pæra. det samme gjelder kvinner. De utnytter. EDIt Mente Ja ikke nei.
Gjest I Grosny Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Jeg tror alle damer tiltrekker seg drittsekker, de med lav selvtillit er muligens litt dårligere på å avvise dem? Godt sagt. Ts, du tror du har lav selvtillitt. Det skyldes manglende selvinnsikt. Mange kvinner ser seg selv på en upresis måte og forsterker "feil" og glemmer positive greier. Når en kjekk mann ser deg, så blir han så opptatt av det fine med deg at han ikke legger merke til skyggesider. Du må ALDRI fortelle om ting du synes er stygt med deg selv. Du og den kjekke mannen kan ha forskjellig syn på skjønnhet. Han kan like ting med deg som du er flau over. Kos deg, smil og slapp av er mitt råd.
minni123 Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Ja, det var et godt poeng om dette at jenter med dårlig selvtillit er dårligere å avvise.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #8 Skrevet 12. juni 2010 Tror dere det er en realitet at jenter med lav selvtillit tiltrekker seg såkalte drittsekker? Ja... Du tiltrekker deg det du syns om deg selv. Ikke at du akkurat anser deg selv som en drittsekk, men tiltrekker du deg slikt og går i slike feller gang på gang så er det på tide med litt selvransakelse. Det fordi du tiltrekker de de personer (kvinner som menn) som du i din underbevissthet syntes er som deg. Det samme gjelder i valg av partner.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Det ligger i kvinners natur å tenne på drittsekker. Ingen grunn til å være snill gutt om en vil pule.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 Det ligger i kvinners natur å tenne på drittsekker. Ingen grunn til å være snill gutt om en vil pule. Det er virkelig imponerende hvor mye visdom du sitter på når det gjelder damer altså. Hva enn det er man lurer på om disse kvinnfolka, er du i stand til å stille med et svar på pletten! Ikke rart du er så omsvermet av kvinner og har så mange lykkelige forhold bak deg! .... Eller, vent... Hvordan var det livet ditt egentlig var sa du...?
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Det er virkelig imponerende hvor mye visdom du sitter på når det gjelder damer altså. Hva enn det er man lurer på om disse kvinnfolka, er du i stand til å stille med et svar på pletten! Ikke rart du er så omsvermet av kvinner og har så mange lykkelige forhold bak deg! .... Eller, vent... Hvordan var det livet ditt egentlig var sa du...? Post igjen uten å være AnonymBruker eller gjest så skal du få svar.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 TS: Nå er jo ikke "drittsekker" noen homogen gruppe med felles preferanser, så det blir litt vanskelig å generalisere jentene som havner i forhold med usympatiske menn av ymse slag... Det finnes jo så mange årsaker og ulike personligheter bak disse "drittsekkene" at det blir umulig å si noe generelt. At noen jenter med dårlig selvtillit kan ha en fremtoning som tiltrekker seg drittsekker av typen som ønsker å utnytte og/eller undertrykke og dominere, kan nok stemme. Mennesker med dårlig selvtillit er i blant naive og overtakknemlige for enhver oppmerksomhet, og er kanskje ikke kritiske nok til å sile ut de som kan ha negativ innflytelse. Post igjen uten å være AnonymBruker eller gjest så skal du få svar. Du er i beste fall til tider noe underholdende, så noe konkret svar fra deg er ikke videre interessant. Ellers takk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Så ... er det sånn at drittsekker går etter pene jenter? Har vært borti drittsekker, men det var fordi jeg var stygg, trodde jeg. Så da er jeg kanskje pen, likevel, men med lav selvtillit?
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 Så ... er det sånn at drittsekker går etter pene jenter? Har vært borti drittsekker, men det var fordi jeg var stygg, trodde jeg. Så da er jeg kanskje pen, likevel, men med lav selvtillit? Nei. Kvinner tenner på bædbåis. Uansett hvordan de selv ser ut. Kviner liker å bli behandlet så søppel, for da kan e leke heltinne og forandre han... Og så er han jo bare slem mot alle andre, ikke henne... Men hvis han er slem mot henne så er det jo hennes feil... Kvinner re biologisk sett idioter. De tenner på menn som tar seg til rette og kjeder ræv av seg med menn som faktisk respekterer dem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Hehe, har "brutal mann" hatt bitter, ensom fyllefest ut i de små nattetimer i går eller? Så ... er det sånn at drittsekker går etter pene jenter? Har vært borti drittsekker, men det var fordi jeg var stygg, trodde jeg. Så da er jeg kanskje pen, likevel, men med lav selvtillit? Dette har ingenting med utseende å gjøre. Dersom du tiltrekker deg drittsekker, er det sannsynligvis fordi du er mindre oppegående (noe innlegget ditt jo vitterlig bærer preg av).
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 Hehe, har "brutal mann" hatt bitter, ensom fyllefest ut i de små nattetimer i går eller? Tør du gjenta uten å være AnonymBruker eller gjest?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #17 Skrevet 13. juni 2010 Tør du gjenta uten å være AnonymBruker eller gjest? At jeg velger å være AnonymBruker (i alle mine innlegg) handler nok ikke om deg er jeg redd. Men for all del, tro gjerne at du fremstår som en stor og skummel mann, dersom det gir det glede.
Aerius Skrevet 13. juni 2010 #18 Skrevet 13. juni 2010 Jeg tror det viktigste er å være en god menneskekjenner og kjenne igjen signaler. Damer med erfaring med drittsekker vil kanskje lettere være våkne overfor signaler på drittsekktendenser siden man har opplevd det før, enn damer som kanskje er veldig forsiktige, har dårlig selvtillitt og ikke helt vet hvilken type oppmerksomhet som kan være tegn på lureri.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #19 Skrevet 13. juni 2010 At jeg velger å være AnonymBruker (i alle mine innlegg) handler nok ikke om deg er jeg redd. Men for all del, tro gjerne at du fremstår som en stor og skummel mann, dersom det gir det glede. Skal du disse noen bør du ha guts nok å gjøre det som alt annet enn AnonymBruker eller Gjest. Det finnes ikke ord som er små nok til å beskrive hvor ussel en er som AnonymBruker.
Gjest Tsunade Skrevet 13. juni 2010 #20 Skrevet 13. juni 2010 Jeg tror alle damer tiltrekker seg drittsekker, de med lav selvtillit er muligens litt dårligere på å avvise dem? Skriver under på denne! Har forresten sett det samme skje med menn. Nei. Kvinner tenner på bædbåis. Uansett hvordan de selv ser ut. Kviner liker å bli behandlet så søppel, for da kan e leke heltinne og forandre han... Og så er han jo bare slem mot alle andre, ikke henne... Men hvis han er slem mot henne så er det jo hennes feil... Kvinner re biologisk sett idioter. De tenner på menn som tar seg til rette og kjeder ræv av seg med menn som faktisk respekterer dem. Du må nesten utdype argumentene dine her, "brutal mann", slik man gjør i en debatt, det holder ikke å bare slenge ut påstander. Hvor står så du selv? Er du en av "drittsekkene"? Det virker ikke som du har særlig respekt for kvinner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå