Gjest Awsome Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Dip, til salat, på pizza, i enkelte oppskrifter på mat...
Top Gun Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Rømmegrøt, dip og på vafler/brødskivet sammen med syltetøy.
Pingting Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 (endret) Rømme (både lettrømme og seterrømme) kan brukes til: - rømmegrøt - kalde og varme sauser - dip - tilbehør til veldig mye rart; gryteretter, taco, supper, fisk, spekemat, den slags - i endel bakeoppskrifter; brød, kaker, vafler, Endret 12. juni 2010 av Pingting
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 haha, mitt svar er at det brukes til rett og slett alt. Jeg har enda ikke klart å finne noe som ikke blir bedre av en klatt rømme
Pooo Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 absolutt alt er vel kanskje å overdrive, men det meste som har med kjøtt å gjøre, på skiven (som nevnt), på vafler, i sauser. mage bruker rømme i dressing, eller som dressing. jeg personlig sverger til rømme i de tilfeller jeg ser det mulig. men dersom du ikke har smakt det så kan det hende du bør forberede deg på en litt syrlig smak. vet at mange ikke liker det sånn med en gang, så da bør du kanskje starte med rømmegrøt, eller lage en rømmedressing (sånn som de har på pizza restauranter.. rømme, lime, gressløk/vårlæk, hvitløk.
hjertesukka Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Jeg bruker også rømme til det meste. Rømme til indisk mat er også veldig godt. Ellers bruker jeg rømme i fiskesuppe, oppi vaffelrøre, til spekemat, taco, fisk, hvitløksdressing og istedetfor krem til fersk frukt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #8 Skrevet 12. juni 2010 Rømme kan brukes til så mangt, men jeg liker ikke rømmme ....
Pingting Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 haha, mitt svar er at det brukes til rett og slett alt. Jeg har enda ikke klart å finne noe som ikke blir bedre av en klatt rømme Cornflakes?
tineline Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 Rømme er også knallgodt til varme, sukrede bær i stedet for is eller krem. Seterrømme er selvsagt best.
NullHull Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg har enda ikke klart å finne noe som ikke blir bedre av en klatt rømme Været? Endret 14. juni 2010 av NullHull 1
The Kitten Skrevet 16. juni 2010 #15 Skrevet 16. juni 2010 Jeg bruker det istedenfor ost til taco. Ellers bruker jeg det hvis jeg lager guacamole, i supper.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #17 Skrevet 18. juni 2010 Fantastisk godt til stekt makrell!
Shade Skrevet 18. juni 2010 #19 Skrevet 18. juni 2010 haha, mitt svar er at det brukes til rett og slett alt. Jeg har enda ikke klart å finne noe som ikke blir bedre av en klatt rømme Jeg tenkte også å bare skrive alt Skal ikke se børt i fra at rømme rørt ut med melken kunne gått godt sammen med Cornflakes :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå