Gjest hjertesorg Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Fatter ikke hvorfor jeg skal være så uheldig på mannefronten. Det har seg slik at jeg lenge har vært betatt av en fyr på jobb. Og selvfølgelig har jeg hatt mine håp om at han er interessert i meg også.For han har flørtet en del med meg. Gleden og lykken var derfor komplett da jeg i går traff han på fest og fikk sjans på han. Vi strøk og koste med hverandre helt åpenlyst. Og han kommenterte flere ganger at han hadde tenkt mye på meg. Det var forresten han som tok iniativet, slik at jeg kunne driste meg til å imøtekomme han. Flere felles kjente så oss. Og siden alt var så åpenlyst, så kunne jeg ikke drømme om at han har en samboer. Det var ikke før noen sa det rett ut foran oss begge at jeg oppdaget det. Og joda, han hadde samboer. Det hadde han hatt i fem år. Og mens han fortalte fortsatte han kurtisen sin mot meg. Da mistet jo jeg litt av interessen, så istedet gikk tilbake til vennemodus. Lurte da på om han hadde det bra i forholdet. Og det hadde han. Han hadde det veldig bra sa han. Også fortsatte han med å ta på meg. Vi dro hjem hvert til vårt. Selv om han antydet et ønske om å bli med meg hjem enten nå eller senere. Men jeg avviste han. Ergo, så var ikke utroskapstanken hans eleminert til tross for et flott forhold og bla, bla, bla. Og det er her jeg klør meg i huet. Hvis fyren har det bra i forholdet. Hvorfor i all verden kurtiserer han meg i senk?? Jeg skjønner ikke helt greia her. Hvis han har det bra i forholdet, så kan han vel ikke være interessert i noen andre? Da lyver han enten på den ene eller andre måten. Gjør han ikke? Og hvorfor gjorde han denne kurtisen mot meg så åpenlyst. Er det noen som kan sette seg litt i hvordan han tenker? Noen som har erfart tilsvarende selv? Har veldig hjertesorg nå For jeg verken vil eller kan ha noen som er opptatt. Derfor blir det fælt å gå på jobb på mandag. Jeg kommer til å lengte meg i hel. Den eneste gleden jeg har er tanken på at han kanskje har hatt interesse av meg. Men hva vet vel jeg? Er forvirret Skjønner meg ikke på menn. Noen som kan forklare meg "greia" hans? Hvorfor tar han iniativet til å være utro, selv om han har det bra i et forhold? Er det noen som har vært borti noe tilsvarende?
minni123 Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Jeg tror menn tenker på en helt annen måte enn vi kvinner ofte gjør. Og det er ikke alltid like lett å forstå seg på. Jeg føler meg aldri trygg på en mann lenger.
Gjest I Grosny Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 At han har ei dame han elsker hjemme hindrer jo ikke at han får veldig lyst til å kose andre. Det er mange som ikke har slike sperrer.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Fordi han skjønte at du likte ham og han ville benytte det til å få sex. Ingen andre grunner trengs. Verden er full av sånne. Stakkars samboeren hans!
Gjest TS Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Kanskje de har et åpent forhold? Må innrømme at tanken har slått meg. Men er åpne forhold da så åpne at man ikke bryr seg med at jobben og hele resten av verden på sett og vis får greie på det? Eller finnes det en slags fetish på å bli avslørt (hvis han er direkte utro)? Og hvis forholdet er åpent. Er det da ikke normalt å fortelle om det?
Jade Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 Hvis forholdet hadde vært åpent, så hadde han fortalt det. Dette er en mann som ikke bryr seg om samboeren blir såret. Han gidder ikke en gang å skjule at han legger seg etter andre jenter. En drittsekk rett og slett! Tenk på det neste gang du lengter etter han. Vær heller glad for at du fant ut at han hadde samboer NÅ, og ikke etter at dere hadde vært sammen i 4 måneder og du var smelt på tjukken.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Hei du Ts, ikke tenk noe mere på ham. Hva skal du med en mann med så dårlig moral? Du har bare vunnet en sjangse til å finne deg et annet bedre menneske til partner
Gjest MikeWaters Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Hadde han vært i et åpent forhold, så burde han vært åpen om det og ikke flørtet med deg på falske premisser. Ikke særlig sympatisk av ham.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 Mange menn er sånn. Og han er nok litt interessert, og liker å flørte med deg, og vil gjerne ligge med deg. Der og da er han forelsket i og betatt av deg. Og da er samboeren glemt. Men når det kommer til stykket ville han aldri ofre noe for deg, aldri gå fra samboeren, aldri forplikte seg til noe. På den tidligere arbeidsplassen min var det flere som hadde sånne kollegaforhold. Litt klining på fredagspilsen, masse fram og tilbake, masse drama og flørting - mens de var opptatt på annet hold - og det pågikk i åresvis. Spar deg selv for mer hjertesorg og kutt ut denne mannen! Håper du klarer det selv om det er vondt i begynnelsen
Champagne Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har også sånne utro på jobben, de har begge samboere/forloveder/ektefeller, og flørter, kliner og har sex på jobbturer/fredagspils. Jeg blir fysisk syk av at det går an å oppføre seg sånn.
Aerius Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 Ifølge en jeg kjenner som er i et forhold, men likevel ikke går av veien for litt lek på si med andre, så er det spenning som driver han, og kun det. Spenning, det som skjer der og da, og null dårlig samvittighet.
Gjest TS Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Hvis forholdet hadde vært åpent, så hadde han fortalt det. Dette er en mann som ikke bryr seg om samboeren blir såret. Han gidder ikke en gang å skjule at han legger seg etter andre jenter. En drittsekk rett og slett! Tenk på det neste gang du lengter etter han. Vær heller glad for at du fant ut at han hadde samboer NÅ, og ikke etter at dere hadde vært sammen i 4 måneder og du var smelt på tjukken. Joa, men det rare er at jeg falt for han fordi han var kjekk,sympatisk ydmyk osv. Med andre ord: Det motsatte av en drittsekk. Drømmemannen rett og slett. På den annen side, så er det faktisk helt utrolig at man ikke kan stole på noe som helst. Til og med hvis mannen har det bra i et forhold. Huff... jeg kan ikke noe for det. Jeg liker han veldig, veldig godt...(men moralsk sett klarer jeg å styre meg). I går sendte jeg en melding om at jeg kom til å holde meg 100 % på matta. Og at han da måtte love å ikke trigge meg, flørte eller noe som helst. Også ønsket jeg både han og samboer en god helg. Nok en gang understreket han at han har det topp i forholdet sitt. Og at han skulle prøve å holde seg i ro. Skjønner ikke helt det behovet for å markere akkurat dette hele tiden. Det var ikke akkurat jeg som tok iniativet til noe som helst.
Gjest TS Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 Mange menn er sånn. Og han er nok litt interessert, og liker å flørte med deg, og vil gjerne ligge med deg. Der og da er han forelsket i og betatt av deg. Og da er samboeren glemt. Men når det kommer til stykket ville han aldri ofre noe for deg, aldri gå fra samboeren, aldri forplikte seg til noe. På den tidligere arbeidsplassen min var det flere som hadde sånne kollegaforhold. Litt klining på fredagspilsen, masse fram og tilbake, masse drama og flørting - mens de var opptatt på annet hold - og det pågikk i åresvis. Spar deg selv for mer hjertesorg og kutt ut denne mannen! Håper du klarer det selv om det er vondt i begynnelsen Takk. Det der var veldig ærlig og rett ut. Ser det er flere her som er inne på noe av det samme. Tror kanskje at dette er riktig. Og begynner å lure på hvor naiv jeg er som ikke har sett hvordan folk holder på. Tror faktisk at det kan være mye av det du skildrer på jobben min også. Jeg er ganske ny, så jeg har ikke tenkt så nøye på det før...hmmmpf... lengter faktisk til neste fest. Men det går vel forhåpentligvis over en gang disse følelsene Skulle ønske at det var en mann eller noe her inne som kunne fortelle nøyaktig hvordan det er slike menn tenker.
LetThemEatCake Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Jag har själv varit tillsammans med en fyr som var jätteglad i mig, men han hade ändå väldigt stor lyst på andra jenter. Det hade ingenting med att förhållandet var dåligt att göra, han ville bara känna sig "fri", känna att han var oberoende av mig.. Jävligt elakt mot mig, men det är ganska vanligt hos killar som har svårt att binda sig, eller som har gett sig in i ett nytt förhållande lite för snabbt och därför inte fått "smaka på singellivet". Det ödelade ju såklart vårt förhållande (även om det tog 3 år), men jag förstår honom nu i efterhand. Han var inte redo för ett stadigt förhållande, även om han verkligen ville vara med mig och trodde att han var redo. Jag har stött på många sådana killar.. Det kan ju också vara så att de har någon slags överenskommelse, eller någon form av öppet förhållande?
Jade Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 Man kan være (eller late som man er) snill og grei, selv om man er drittsekk. En som driter ut dama si på den måten, er en drittsekk i mine øyne, ihvertfall.
Gjest TS Skrevet 13. juni 2010 #17 Skrevet 13. juni 2010 Jag har själv varit tillsammans med en fyr som var jätteglad i mig, men han hade ändå väldigt stor lyst på andra jenter. Det hade ingenting med att förhållandet var dåligt att göra, han ville bara känna sig "fri", känna att han var oberoende av mig.. Jävligt elakt mot mig, men det är ganska vanligt hos killar som har svårt att binda sig, eller som har gett sig in i ett nytt förhållande lite för snabbt och därför inte fått "smaka på singellivet". Det ödelade ju såklart vårt förhållande (även om det tog 3 år), men jag förstår honom nu i efterhand. Han var inte redo för ett stadigt förhållande, även om han verkligen ville vara med mig och trodde att han var redo. Jag har stött på många sådana killar.. Det kan ju också vara så att de har någon slags överenskommelse, eller någon form av öppet förhållande? Tror du her er inne på noe viktig. For jeg husker at han sa at det er fantastisk å være singel. Samtidig som jeg skjønte at han hadde gått fort inn i et forhold. Alikevel klarer jeg ikke å fatte det. Var det også slik at han kom hjem, fortalte hva han hadde gjort og angret? Eller oppdaget du dette selv?
LetThemEatCake Skrevet 13. juni 2010 #18 Skrevet 13. juni 2010 Tror du her er inne på noe viktig. For jeg husker at han sa at det er fantastisk å være singel. Samtidig som jeg skjønte at han hadde gått fort inn i et forhold. Alikevel klarer jeg ikke å fatte det. Var det også slik at han kom hjem, fortalte hva han hadde gjort og angret? Eller oppdaget du dette selv? Jag upptäckte det själv och konfronterade honom otaliga gånger. Då erkände han ju och var uppriktigt ledsen. Grejen är den att jag är helt säker på att han älskade mig och att han ville vara med mig, men han klarade helt enkelt inte av att hålla sig till en enda tjej! Men jag förtjänar mer respekt än så.. Så han rök. Att det ska vara så svårt för killen (alternativt tjejen) att komma på från början att man kanske ska ta det lite lugnt? Det kan ju inte ha kommit som en blixt från klar himmel, menar jag.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. juni 2010 #19 Skrevet 13. juni 2010 At han har ei dame han elsker hjemme hindrer jo ikke at han får veldig lyst til å kose andre. Det er mange som ikke har slike sperrer. Biologisk sett/fra neturens side kan jeg forstå det. Men kulturen og samfunnsstyrte rammer (sivilisasjonen) har jo sørget for å gardere seg gjennom institusjoner som blant annet ekteskapet. Dersom en mann lover troskap, for så å bryte løftet, snakker vi om et svik. Derimot, om et par har et åpent forhold, eller andre konstellasjoner, så har man blitt enige på forhånd om spillereglene.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. juni 2010 #20 Skrevet 13. juni 2010 De fleste mannfolk er bæsjunger. Kan ikke stoles på, de har bare dårlig moral. Han fyren her gjør meg KVALM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå