Iset Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 litt flaut å spørre hehe, men jeg er usikker på det. har nemlig svangerskapsforgiftning og har fått beskjed av sykehuset om å komme med en gang dersom jeg får smerter i leveren eller skallebank (i pannen). men hvor skal jeg kjenne? blir lettere frustrert av dette, for jeg føler jeg psyker på meg smerter, er jo livredd. Iset 31+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Den ligger nedenfor venstre ribben...altså i mageregionen, øverst til venstre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 23. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. september 2003 tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 23. september 2003 #4 Del Skrevet 23. september 2003 spørs hvilken side du ser fra da.... den er på din egen høyre side, til venstre hvis du ser på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 På din høyre side, rett under ribbeina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 Her ser du en tegning som viser leveren. Mesteparten av den ligger på høyre siden like under ribbeina, men den strekker seg litt over på venstre side også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 24. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 24. september 2003 tusen takk for svar:) klem Iset 31+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 Høyre side er det rette svaret altså. Milten ligger på venstre side. Begynner å vite det ganske godt nå etter å ha hatt (og fremdeles har) leverbetennelse de siste 8 månedene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå