Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har kjøpt meg nytt bronzing powder på ebay..klar over faren for fake,men tok en sjanse.

Tror muligens ikke det var så lurt! Tror den er uekte.. Har lest om kjennetegn på ekte,virker ikke som dette er det.

Gidder du ta en titt å se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke lagt til bilde!

Skrevet

link?

Skrevet

eller har du mottat det? Da kan du laste opp bildet på tinypik.com og legge inn linken her :)

Skrevet

Takk!Det visste jeg ikke..fila var for stpr :Nikke:

Here comes.. :

30uzccl.jpg

Skrevet

Ingen som vet...?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hm.. ikke godt å si. Har kjøpt et par blusher på ebay som jeg også mistenker er fake (spsielt en i fargen Eversun.. da den er ganske orange, annet en beskrevet på makeupalley ol.) Men den ser autentisk ut, lignende kontaineren på bronzeren din. Hva er det på den som gjør du mistenker at det er en kopi?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du bilde av eska?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og fronten av blushen.

Skrevet

Grunnen til at jeg tror det,er at selve boksen kjennes mer "billig" ut enn en blush jeg har som jeg vet er ekte.I tillegg var pappen utenpå matt,mens blushens var shiny.På den "fake" var nyansen på boksen,mens på den jeg vet er ekte var nyansen et klistremerke.Så er det ikke trykket inn nr i bunnen,slik som det er på den ekte (at det er trykket nedi merket)

Her er bilder:

2iw19l.jpg

15ck1ht.jpg

2w1sdoz.jpg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, nyanse og strekkode er klistremerker. Så faren for fake er vel stor uten å si for 100% sikkert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mac har vel ikke speil inni heller tror jeg?

Skrevet

Jupps... MAC

Men da sender jeg en mail jeg :Nikke: Takk for hjelpa!

Skrevet

Hvis du ser på undersiden av blushen, under der det står bronze, så er det en tresifret kode (batch-nr). Denne skal stå enten øverst, eller helt nederst på merket - og være tydeligere enn den er på din.

Skrevet

Så du tror den er fake?Ser nesten ikke at der står c99..

Skrevet

Jeg tror det ville vært tydeligere på en ekte, ja. C99 er riktignok en "ekte" kombinasjon,

MAC bruker:

A, B eller C (batch)

1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C (måned produsert)

1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 (år produsert)

men på de mac-produktene jeg har sett har det vært mye klarere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...