Gå til innhold

Kjendiser som profilbilde

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange av KG brukere som har kjediser som profilbilde? Skjønner at man ikke vil ha bilde av seg selv, men man kan jo velge å ikke ha bilde i det hele tatt. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? Hva er problemet?

Herrejesuuu folk må vel få lov å ha bilder av hva/hvem de vil :eeeh:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig, det er mange som har bilder av blomster og dyr, synes det er mye bedre.

Blir liksom så feil når man har bilde og nick tilsvarende en høy slank person, men så leser en i andre tråder at personen bak nicket er lav og noen kilo for mye. Likeså med de med supersexy wow bilde av en kvinne som profilbilde, og i en annen tråd kommer det frem at de har cellulitter, problemer med kviser osv, osv! hihi! Blir så feil!

Skrevet (endret)

Er det så underlig da? Som du sier, vil de færreste ha bilde av seg selv, og når man først har en bruker, kan man like gjerne knytte et bilde til navnet for å gjøre det enklere for andre (jeg setter hvertfall pris på at andre har avatarer, sånn at det blir lettere å skille folk fra hverandre - syns også det er lettere med person-avatarer enn tilfeldige blomster og dyr, som blir vanskeligere å huske). I tillegg til at jeg syns det er hyggelig å ha et slags "ansikt" her inne. Ellers kunne jeg jo like gjerne vært anonym bruker hele tiden.

Endret av Vera Vinge
Gjest Micka
Skrevet

Vi tar jo noen som vi har hørt vi ligner på. Om kjendisen er litt skjønnere enn meg når jeg våkner om morgenen eller er in natura, får så være.

Skrevet

Det er meg, jeg looooover

:fnise:

Skrevet

Blir liksom så feil når man har bilde og nick tilsvarende en høy slank person, men så leser en i andre tråder at personen bak nicket er lav og noen kilo for mye. Likeså med de med supersexy wow bilde av en kvinne som profilbilde, og i en annen tråd kommer det frem at de har cellulitter, problemer med kviser osv, osv! hihi! Blir så feil!

Hvorfor blir det feil? Janteloven sitter faen meg godt i, det må jeg si..

Jeg har ikke valgt profilbilde etter eget utseende, jeg vet faktisk ikke hva jeg tenker på når jeg velger bilde. Tror jeg bare tar et som tiltaler meg. Bildet jeg har nå er av en (androgyn) mannedukke.. :sjenert:

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Jeg har bilde av favorittkjendisen min rett og slett fordi jeg beundrer henne ( også er hun jo mye penere en meg også :fnise: )

Skrevet (endret)

Har da aldri tenkt over om en med kjendisavatar skriver at hun har kviser eller overvekt haha.

At de som har en slik avatar later som at de er kjendisene på bildene - det hadde jeg aldri trodd :lete:

Lurer virkelig på hvorfor du tar det så forgitt at de gjør det?

Jeg vet nå hvertfall hvem som er sjarmøren på bildet mitt; jeg er verken like svart eller hårete, jeg trodde ikke at jeg måtte avsløre meg selv på den!

Endret av Aubrey
Skrevet

Det er da ikke merkeligere å ha bilde av en kjendis enn å ha noe annet.

Skrevet

Åneiiii ja det blir jo så feil atte, huff! Men enda godt at sannheten kommer for en dag når de endelig innrømmer kvisene og cellulittene, da kan vi perfekte sove trygt om natten. :blink::ironi:

Skrevet

Det er da bare et profilbilde,ikke ta det så høytidelig da ;)

De færreste ser vel ut som avataren sin med mindre de har valgt bilde av seg selv, og spiller det noen rolle om profilbildet er av en høy, lys og slank filmstjerne om en selv er lav, rund og mørk ?

Skrevet

Jeg savner Gorgonzolas Aragorn-avatar. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...