Pusekatt Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 Enda en veldig Bridezilla problemstilling, men ok: Hvor mye bordbreddeplass beregner dere til lys, blomster og andre borddekorasjoner? Bordene våre er 80cm brede, er dette for lite til å ha folk på begge sider av bordene?
Gjest Tex Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 De fleste bord i sånne sammenhenger er 80 x 120 cm. Våre også. Vi skal ha folk på hver side, men ikke så mye pynt på bordene.
Lilly16 Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Vi hadde 80cm bord, og fikk både plass til folk på begge sider og til avlange, smale dekorasjoner og telysestaker.
Pusekatt Skrevet 25. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2003 Var det god eller dårlig plass til dekorasjoner da, Lilly16?
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #5 Skrevet 26. september 2003 JEg skjønner ikke dette jeg Pusekatt :o Er ikke du gift allerede da? SKal du gifte deg enda en gang :D
Pusekatt Skrevet 26. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2003 Gjest; joda, jeg er gift, og jeg har ingen planer om å gifte meg på nytt - har jo funnet Drømmemannen min jeg :D Poenget er at vi stakk av til Las Vegas og giftet oss i all hemmelighet i sommer, kun forloverne våre som visste om det. Da vi kom hjem ble det stormende jubel og uhemmet glede, men også relativt klare forventninger om bryllupsfest. Vi skal derfor ha en vennefest og en familiefest, slik at folk får anledning til å feire begivenheten sammen med oss også. Eneste "lille" problemet er at disse festene har vokst helt ut av proporsjoner antallsmessig, med totalt 92 inviterte :o Men; vi satser på at det blir hyggelig uansett, første fest går av stabelen 11 oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå