Gjest netthandlern Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hei! Er det noen som erfaringer med å handle barneklær på nett? Lurer litt på å få tak i litt andre klær en de man får ide vanlige kjedebutikkene som finnes på typiske kjøpesentere her i nærheten, men kjenner at jeg er litt feig. Hvor har du handlet klær til ditt/dine barn? Hvordan var det med leveringstid? Returrett? Er litt skeptisk til å handle fra utlandet? Noen som har erfaring med dette? Er ute etter gode og dårlige erfaringer fra norske og utenlandske nettbutikker.
MarianneE Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har ingen erfaring med det, men lurer på hvor gammelt barnet er. For barneklær som selges over nettet er vel i litt høyere prisklasse enn kjedebutikker så da er det vel greit og vente med og kjøpe til barnet er ute av den værste vokseperioden? Forøvrig synes jeg det er mye flott her: en gul knapp mycinnamongirl
Susan Sto Helit Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Har veldig god erfaring med å handle på nett. Både fra inn og utland, og brukt og nytt. Har handlet mest fra Norske, Danske og Svenske sider, og fått super service. (Vær obs på 200kr grensen fra utlandet, for ellers blir det moms!) Har også kjøpt brukt både fra Finn.no og svenske Tradera.com. (Og må si jeg egentlig har best erfaring med Tradera. Bortsett fra at det er vanskelig å beregne porto.) Favorittsider: www.babyshop.se www.litenpaalandet.se www.tinyzone.dk De fleste sender på 2dager til to uker, og man har gjerne både returrett og det meste. (Jeg har opplevd at en pakke ble borte, og da sendte butikken meg ny, uten utgifter. )
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 www.muffeladen.no www.virrevapp.no (også homepartus, anbefales!) Aldri hatt trøbbel med netthandel - verken med barnetøy eller andre ting som interiør etc.
Gjest Kjærrlighet Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 www.kidsloveit.no og www.ellos.no bare gode erfaringer :-) Renate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå