Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Vi skal til en privat leilighet på Gran Canaria. Reiser med SAS. Er 4 voksne, en baby på 4 mnd og en 4-åring. Hvordan er det best å komme seg til Arguineguin? Leiebil blir ganske dyrt, men det er kanskje eneste løsning? Kan man bestille tranpoprt? Hva da med barnesikring?
caroprins Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 dere kan ta buss eller taxi. http://www.grancanariaferie.com/flyplass/
jovik Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Nå er leiebil ganske billig på Gran Canaria. men hvis dere ikke vil leie bil, er det greit å ta drosje. Blir ikke så alt for mange Euro til Arguineguin. tar vel rundt 15-20 minutter
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Nå er leiebil ganske billig på Gran Canaria. men hvis dere ikke vil leie bil, er det greit å ta drosje. Blir ikke så alt for mange Euro til Arguineguin. tar vel rundt 15-20 minutter Vi trenger en 7-seter, og for 2 uker har jeg fått opp priser rundt 6000 kr. Ikke så billig synes jeg, men tar gjerne imot linker til sfirmaer som er billigere?
Donpedro Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 dere kan ta buss eller taxi. http://www.grancanariaferie.com/flyplass/ Men har alle taxier sikringsutstyr til baby og barn? De har ikke det i Norge, ihvertfall.
flowerpower Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Dere kan melde dere inn i Mehr Leben-klubben,da får dere billig transport til/fra flyplassen + at de arrangerer flotte turer rundt på øya! De driver også med leiebiler + sykkelutleie+++. Håper dette nr fortsatt er riktig: 0034-637035563 Du finner også hjemmesiden deres på nettet. Unge,flinke tyskere. Snakker greit engelsk. Prisen for medlemskap var i hvertfall 3 euro,ingen stor sum akkurat. Transport koster ulikt etter hvor mange. Jo flere jo billigere Jeg har brukt dem både for transport til/fra flyplassen + at jeg har vært med på spennende tur til et arkeologisk museum i Galdar,-en tur som virkelig kan anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå