Gå til innhold

Transport flyplass - Arguineguin

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi skal til en privat leilighet på Gran Canaria. Reiser med SAS. Er 4 voksne, en baby på 4 mnd og en 4-åring.

Hvordan er det best å komme seg til Arguineguin? Leiebil blir ganske dyrt, men det er kanskje eneste løsning? Kan man bestille tranpoprt? Hva da med barnesikring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er leiebil ganske billig på Gran Canaria. men hvis dere ikke vil leie bil, er det greit å ta drosje. Blir ikke så alt for mange Euro til Arguineguin.

tar vel rundt 15-20 minutter

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå er leiebil ganske billig på Gran Canaria. men hvis dere ikke vil leie bil, er det greit å ta drosje. Blir ikke så alt for mange Euro til Arguineguin.

tar vel rundt 15-20 minutter

Vi trenger en 7-seter, og for 2 uker har jeg fått opp priser rundt 6000 kr. Ikke så billig synes jeg, men tar gjerne imot linker til sfirmaer som er billigere?

Skrevet

Dere kan melde dere inn i Mehr Leben-klubben,da får dere billig transport til/fra flyplassen + at de arrangerer flotte turer rundt på øya!

De driver også med leiebiler + sykkelutleie+++.

Håper dette nr fortsatt er riktig: 0034-637035563

Du finner også hjemmesiden deres på nettet.

Unge,flinke tyskere. Snakker greit engelsk.

Prisen for medlemskap var i hvertfall 3 euro,ingen stor sum akkurat. Transport koster ulikt etter hvor mange. Jo flere jo billigere :danse:

Jeg har brukt dem både for transport til/fra flyplassen + at jeg har vært med på spennende tur til et arkeologisk museum i Galdar,-en tur som virkelig kan anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...