Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hallo! Håpar nokon her kan gi meg litt svar. Skjeden min har blitt heilt rar. Vanligvis når eg undersøka tappen så er det "hult" og fint (litt vanskelig å forklare), og eg kjem lett til tappen. Men i dag var det kjempe vanskelig å kjenne tappen. Fremste skjedevegg var ein stor hard bul på. Når eg trekk inn magen, eller bevega på meg så får eg ilt i området under navlen og over bekkenet (trur det er det det beinet heiter). Det var slik i dag, i går var det ikkje slik. Er dette eit teikn på at jeg kanskje har blitt befrukta? Set utrulig stor pris på alle svar!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Kan forresten også nemne at eg hadde eggløysning for ca 5 dagar sidan, og at saman med den merkelige bulen så har eg også svært lotion-aktig utflod. Kvit, og "kremete". Mmm, herlege beskrivelsar. Har vært litt på pernille.info, men føle det står mest generelt der.
Bestee Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Dersom tarmen din var full da du kjente etter kan det ha vært det du har kjent. Prøv igjen og sjekk om det er noe forskjell. Hvis det er forstørret livmor du tenker på er det altfor tidlig, så det har nok ingenting med eventuell befruktning å gjøre dessverre. Endret 13. juni 2010 av Bestee
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Hva er det du driver og undersøker deg selv for? Har aldri hørt om noen som undersøker seg selv gynekologisk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Hva er det du driver og undersøker deg selv for? Har aldri hørt om noen som undersøker seg selv gynekologisk. Da har du ikke vært mye borti prøvere skjønner jeg...
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Da har du ikke vært mye borti prøvere skjønner jeg... jeg har vært prøver i 6 år, men aldri undersøkt meg selv gynekologisk. Har hørt at man egentlig ikke skal pirke så mye på tappen selv
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 jeg har vært prøver i 6 år, men aldri undersøkt meg selv gynekologisk. Har hørt at man egentlig ikke skal pirke så mye på tappen selv Jeg har aldri gjort det selv i mine år som prøver, men jeg vet det er mange som gjør det. Tror ikke det er så farlig bare man er ren på hendene og er forsiktig. Men nå var det jo en kul i skjedeveggen som var problemet da. Hvis den ikke går bort så ville jeg ha gått til legen.
Bestee Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 jeg har vært prøver i 6 år, men aldri undersøkt meg selv gynekologisk. Har hørt at man egentlig ikke skal pirke så mye på tappen selv Har du ikke sex heller du da? Det er garantert mer renslig med en helt renvasket finger som så vidt streifer borti livmortappen, enn harde støt fra en kanskje ikke helt nyvasket penis... Det er svært mange som tappetafser i kombinasjon med temping og kartlegging av syklus.
fink Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Hvis du er bekymret foreslår jeg at du tar en tur til fastlegen. H*n kan sjekke på 30 sek, så kan du senke skuldrene. Ingen her kan virkelig hjelpe deg uansett. Jeg syntes jeg kjente en ukjent klump i skjeden, så jeg stakk til legen. På et øyeblikk kunne hun fortelle meg at alt var normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå