Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste mennesker har normale seksuelle behov, også som singel.

Det enkleste er da å hjelpe seg selv, men det blir ikke det samme.

Et annet alternativ er da såkalte ONS (one night stand).

Et tredje alternativ er å ha en såkalte KK (knullekompis) (*grøss* for et vulgært uttrykk!)

Et fjerde er å kjøpe prostituerte.

Hva er fordelene og ulempene med ovenstående alternativer syns du?

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Jeg går for alternativ fem, glem at behovet er der.

Skrevet

Jeg går for alternativ fem, glem at behovet er der.

Vel, ikke like lett for alle å glemme, men kanskje vi kan være enige om at et femte alternativ er å fortrenge at behovet er der?

Gjest hogwash
Skrevet

Vel, ikke like lett for alle å glemme, men kanskje vi kan være enige om at et femte alternativ er å fortrenge at behovet er der?

Nærme nok ;)

Gjest KateW
Skrevet

Hva velger du da, Steinar?

Det finnes mange flere alternativer, man han ha en elsker, for eksempel, som er noe annet enn en knullekompis.

Man kan ha en god venn man av og til har sex med, det er mange måter å ordne det på, om man ønsker det.

Skrevet

Det finnes mange flere alternativer, man han ha en elsker, for eksempel, som er noe annet enn en knullekompis.

Man kan ha en god venn man av og til har sex med, det er mange måter å ordne det på, om man ønsker det.

Jeg ser ingen forskjell på en KK og en elsker eller en god venn du har sex med av og til.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvor lang tid en er singel. Jeg tror (enkelte av) vi kvinner går i "dvale" etter en stund. Det første året etter 12 års samboerskap røk, fant jeg meg en kk (fryktelig ord!) Hadde behov for nærhet og sex, men behovet avtok etterhvert som jeg ikke ønsket kk lengre, og heller ikke fant kjærligheten. Har nå vært singel i 7 år, og føler jeg har vært i dvale i mange år nå. Tenker ikke på det i hverdagen, kan gå ukesvis/månedsvis mellom hver gang behovet melder seg og jeg onanerer. Så jeg er ikke enig i at man fortrenger et behov.

Gjest KateW
Skrevet

Nei, det gjør du nok ikke. Etter som jeg forstår er en KK en man møter for å ha sex med, mens de to andre er noen man møter for å gjøre koselige ting sammen med, som man av og til har sex med. Altså man har ikke KUN sex.

Skrevet

Det spørs hvor lang tid en er singel. Jeg tror (enkelte av) vi kvinner går i "dvale" etter en stund. Det første året etter 12 års samboerskap røk, fant jeg meg en kk (fryktelig ord!) Hadde behov for nærhet og sex, men behovet avtok etterhvert som jeg ikke ønsket kk lengre, og heller ikke fant kjærligheten. Har nå vært singel i 7 år, og føler jeg har vært i dvale i mange år nå. Tenker ikke på det i hverdagen, kan gå ukesvis/månedsvis mellom hver gang behovet melder seg og jeg onanerer. Så jeg er ikke enig i at man fortrenger et behov.

Ja, dvale er jo et bra uttrykk i denne sammenheng. Sikkert ikke bare kvinner som kan gå mer eller mindre i dvale, men det avhenger nok mye av alder og hormonnivåer også, tenker jeg.

Skrevet

For de som sparer den delen av livet sitt til en kjæreste er det jo ikke så mange andre alternativer.

Ja, dette må fungere best for de som går fort lei, og som liker å bytte litt på, men ikke ønsker kontakt utover det som skjer der og da.

Et tredje alternativ er å ha en såkalte KK (knullekompis) (*grøss* for et vulgært uttrykk!)

Dette alternativet kan fungere fint og dekke både vennskap og fysiske behov, ulempen er jo hvis den ene forelsker seg, og ikke den andre.

Ja, og det alternativet er vel for de som ikke får tak i noe annet, eller for "spenning ved det forbudte", eller noe i den retningen ?

Skrevet

Ja, og det alternativet er vel for de som ikke får tak i noe annet, eller for "spenning ved det forbudte", eller noe i den retningen ?

Det er vanskelig for meg å forstå hva som frister med å kjøpe prostituerte.

Skrevet

Jeg kan ikke gi deg noe svar på det, spør de som kjøper ?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig at man kan gå i dvale. Men tror du virkelig at det bare er kvinner som opplever dette? Jeg er da mann og har vært singel omtrent like lenge som deg, og lysten på sex har helt klart avtatt veldig med åra. Det kan selvfølgelig delvis skyldes alder, men også det at det er ingen som på lang tid har vannet planten. Ikke sikkert du mente det slik, men det er så mange fordommer knyttet til menns seksualitet. Det stemmer bare ikke at alle menn har lyst på sex hele tiden.

Skrevet

Jeg har absolutt vært og er i kategori fem som hogwash beskrev når det gjelder sex. Tror fire år totalt har vært min totale sølibat når det gjelder sex ( jeg har hatt usexeuelle forhold, men de er vel ikke så lette å forstå kanskje og jeg er rar) og det gjaldt total fortrening av behovet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig at man kan gå i dvale. Men tror du virkelig at det bare er kvinner som opplever dette? Jeg er da mann og har vært singel omtrent like lenge som deg, og lysten på sex har helt klart avtatt veldig med åra. Det kan selvfølgelig delvis skyldes alder, men også det at det er ingen som på lang tid har vannet planten. Ikke sikkert du mente det slik, men det er så mange fordommer knyttet til menns seksualitet. Det stemmer bare ikke at alle menn har lyst på sex hele tiden.

Ups, no offense! Jeg snakket egentlig utav egen erfaring, og tilegnet kunnskap fra andre kvinner. Men for all del, er ikke ofte en får annet bilde av menn enn at de er seksuelt frustrerte i sin singeltilværelse.

Fint at du setter ord på at det nødvendigvis ikke er slik!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det vanskelig å forstå? De som kjøper vil ha noe sex, det er vel hovedgrunnen, var det så vanskelig? Det finnes forskjellige typer prostituerte også da, du har de "laveste" som er narkomane og ser rimelig "herjet" ut. Eller så har du flotte damer i 20-30åra som er nydelige, og gjøre dette for å tjene kjappe og mye penger, og tilslutt disse som jobber for en hallik.

Menn trenger sex, og har en åpenlys trang til å få "tømt" seg av og til. Går det for lenge ser jeg ikke problemer med å kjøpe seg noe sex en times tid. Da riktignok av sånne som selger seg av egen vilje og for egen vinning.

Jeg er dame, og har flere ganger etter jeg ble enke i en alder av 33 nå 47 benyttet meg av menn som tilbyr seg mot penger. Det funker greit, jeg får den sexen jeg har behov for, og denne mannen får tjene seg noen penger i tillegg til å få seg en dose heftig sex. Ser ikke noe galt med dette i det heletatt.

Litt rart og kanskje litt feil i noens øyner. Men alle er da ikke like heldigvis.

Vi snakker tross alt om verdens eldste yrke her....

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Å hjelpe seg selv blir å stagge kriblingen der og da, men det blir jo ikke det samme som å ha en annen person å ha sex med. ONS'er ligger ikke helt for meg, en elsker derimot hadde vært greit- en fast elsker eller en knullekompis som noen kaller det, jeg liker best ordet elsker - høres mer raffinert ut syns jeg :) Prostituerte er heller ikke min greie.

Jeg har vært i dvale en god stund, men er nå i ferd med å våkne :)

Skrevet

Hvorfor er det vanskelig å forstå? De som kjøper vil ha noe sex, det er vel hovedgrunnen, var det så vanskelig? Det finnes forskjellige typer prostituerte også da, du har de "laveste" som er narkomane og ser rimelig "herjet" ut. Eller så har du flotte damer i 20-30åra som er nydelige, og gjøre dette for å tjene kjappe og mye penger, og tilslutt disse som jobber for en hallik.

Menn trenger sex, og har en åpenlys trang til å få "tømt" seg av og til. Går det for lenge ser jeg ikke problemer med å kjøpe seg noe sex en times tid. Da riktignok av sånne som selger seg av egen vilje og for egen vinning.

Jeg er dame, og har flere ganger etter jeg ble enke i en alder av 33 nå 47 benyttet meg av menn som tilbyr seg mot penger. Det funker greit, jeg får den sexen jeg har behov for, og denne mannen får tjene seg noen penger i tillegg til å få seg en dose heftig sex. Ser ikke noe galt med dette i det heletatt.

Litt rart og kanskje litt feil i noens øyner. Men alle er da ikke like heldigvis.

Vi snakker tross alt om verdens eldste yrke her....

Ja, det er vel ikke akkurat alle som går i dvale. Og hvis man heller ikke ønsker en (ny) partner, så er vel dette en praktisk måte for en del.

Frister ikke meg personlig, var det jeg hovedsaklig mente. Gir meg ikke det jeg trenger.

Skrevet

Å hjelpe seg selv blir å stagge kriblingen der og da, men det blir jo ikke det samme som å ha en annen person å ha sex med. ONS'er ligger ikke helt for meg, en elsker derimot hadde vært greit- en fast elsker eller en knullekompis som noen kaller det, jeg liker best ordet elsker - høres mer raffinert ut syns jeg :)

Er det ikke like greit å kalle en spade for en spade da?

Elsker (KK) syns jeg hverken er fugl eller fisk. Gir ikke meg det jeg trenger.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Er det ikke like greit å kalle en spade for en spade da?

Elsker (KK) syns jeg hverken er fugl eller fisk. Gir ikke meg det jeg trenger.

Men nå var det vel ikke deg dette handlet om, du spurte hva vi mente om de alternativene du listet opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...