cardigan Skrevet 12. juni 2010 #1 Del Skrevet 12. juni 2010 Hva er det beste hold-in undertøy for magen dere har eller har hørt er bra? Er ikke stor i utgtangspunktet men har en mage som må skjules under festkjoler Heeelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg kjøpte en på Lindex som jeg er meget fornøyd med. Det var en underbukse med ben som går litt nedpå låret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg er heller ikke stor men med samme problem. Synes det er vanskelig å finne sånne hold-inn truse i størrelsene XS-S.. Det virker som de alltid selger bare store størrelser. Jeg kan jo ha litt mage selv om jeg er ikke stor ellers... :gjeiper: Noen som vet hvor er de mulig å få kjøpt i små størrelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Del Skrevet 18. juni 2010 De har str xs på Ellos.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Del Skrevet 19. juni 2010 De har str xs på Ellos.no Hvilken størrelse er det da? Jeg ser at de har "rare" størrelser, som 75, 80, 85..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 20. juni 2010 #6 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvilken størrelse er det da? Jeg ser at de har "rare" størrelser, som 75, 80, 85..? Hvis du skal ha xs tror jeg at jeg bare ville ha satset på det og bestilt den minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 20. juni 2010 #7 Del Skrevet 20. juni 2010 Trykk på "størrelsesguide" så finner du veiledning for eventuelle "rare" størrelser Ligger som regel en link til den sammen med farge, størrelse og antall når du ser på et produkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #8 Del Skrevet 23. juni 2010 Sjekket størrelseguide på ellos.no, men der har de ingen sånne størrelser som 75, 80, 85 ...105 for damer, bortsett fra bhstørrelser! Men er ikke det rart da, de kan vel ikke bruke bh-størrelser for truser? Og hvis det er bare omkrets målt i cm de mener, så hva er det, midje eller hoftene? Nei, tror ikke jeg tør å bestille de sånn uten å prøve, også når jeg ikke har peiling hva er det for noe størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå