Gjest Usikker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har møtt en herlig mann og lurer på hvordan jeg kan glede ham i senga på samme måte som han gleder meg? Mange vil vel si, prøv deg frem og spør hva han liker.. men jeg er usikker og uerfaren og trenger noen tips. Når dere blit tatt bakfra eller andre posisjoner hvor du ligger på side eller rygg vendt bort fra ham. Hvordan behandler dere da han? Bruker dere hender? Under samleie, hva gjør dere med kroppen hans? Jeg har ligget og kysset med ham, og strøket han på kroppen.. når han støter ekstra hardt hender det jeg holder ekstra godt i enten en arm eller i kroppen hans.. Hva gjør dere under akten? Det siste jeg vil er å bli en som bare ligger der passiv. Tusen takk
tøydokka Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Faktisk, så gjør jeg bare det som gir maksimal nytelse for egen del. Og jeg vet at det er det beste jeg kan gi han: en dame som stønner og nyter at han puler henne, og som viser at hun liker det Så viss jeg "gjør" noe, så er det å bevege meg mot han på en slik måte at det kjennes deiligst mulig(for meg). Og så tar jeg på meg selv.. mer enn på han Liker å være den passive part, bli brukt og dominert litt, uten at det trenger bety at jeg bare ligger og passivt tar imot.. Og for min del liker jeg ikke for mye kyssing, stryking og "kosemose"- opplegg under sexen. Det blir rett og slett litt avtennende om det blir for snilt og koselig..
Wildchild Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Hva jeg gjør under akten? Jeg slapper av og nyter både han og selve sexen, og når jeg gjør dette kommer det naturlig for meg hva jeg foretar meg. Jeg kysser, stryker, ja, av og til biter jeg til og med! Jeg tar også på meg selv, og det liker han. Gutter tenner på det visuelle, og de fleste nyter vel å se damen ta seg helt ut, slappe av og at hun har det deilig. Det kommer helt an på hvilken type sex vi har. Er det rolig og romantisk sex kysser og stryker jeg. Om vi knuller i en passende stilling koser jeg med ballene hans, skraper neglene over ryggen/rumpa hans osv. Vi pleier også å veksle mellom hva vi gjør. Vi kan ha sex, og så ta en pause der jeg suger han, han slikker meg eller så runker/fingrer vi hverandre. Det er godt med litt veksling slik at det ikke bare blir ut-inn-ut-inn. Vi varier også stillinger under akten, og vi bruker ikke kun soverommet til sex. Det er deilig å plutselig ha en kjapp en på spisebordet, dusjen eller sofaen. Slapper du av og nyter øyenblikket vil han se at du liker det og at du har det deilig, og det vil antageligvis glede ham veldig. Gutter er litt sånn, selvtillitsboost for dem når de tilfredsstiller dama vettu :D Ta det litt som det kommer, ikke tenk for mye på hva du gjør eller hvordan du ser ut. Når jeg slapper av og nyter sex gir jeg blanke i om jeg får en ekstra valk når jeg rir eller har litt appelsinhud på lårene når han tar med bakfra. Du sier at du ikke vil spørre ham hva han liker, hva med å prøve deg frem og se an reaksjonen hans? Jeg er sikker på at du gleder han allerede, så bare ta det med ro (eller go wild!) og nyt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå