Faithy Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Skal dra til Edinburgh begynnelsen av juli. Skal kun være der tre dager og sammen med min spreke mor(60). Noen som har anbefalinger?
Mermaid Blues Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Oooh, heldiggris, Edinburgh er herlig =) Jeg ville absolutt satset på å få sett slottet, det er litt "obligatorisk". St Giles' Cathedral synes jeg også var vel verdt et besøk, og hvis dere får tid vil jeg absolutt anbefale en tur til Roslin (15 min busstur utenfor byen ca) for å se Rosslyn Chapel Ellers kan jeg anbefale middag på Dubh Prais (www.dubhpraisrestaurant.com - linkegreia funker ikke for øyeblikket) og en kaffekopp på The Elephant House, hvor Harry Potter ble "født". Hmm...føler det er mye jeg har glemt nå :gjeiper: Sikkert flere her som har gode ideer også God tur
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Den derre byen under byen greia er jo litt stilig.
Red headed girl Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Edinburgh er bra! Koselig atmosfære:) Anbefaler slottet, og hele området rundt der, kjempefint! Ellers hadde jeg også lett tatt en dagstur til Glasgow (30-40 min med tog) for litt heftig shopping :D
Faithy Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2010 Hjertelig takk for flotte svar. Setter veldig pris på det. Gleder meg til turen. Vi surfer på nettet, både mor og jeg og prøver få sydd inn mest mulig på den korte tiden vi har der. Vi dra derfra til Barcelona hvor vi blir 4 dager. Så nå blir det å leite frem hva vi skal prioritere. Kanskje noen har forslag til meg her også? Takknemlig for alle svar
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Den derre byen under byen greia er jo litt stilig. Har du en link?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå