Gå til innhold

md formulation til uren hud

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sitter å ser på litt hudpleie fra md formulation på feelunique. Lyst å starte med en pakke for å teste ut produktene deres litt. Har sett på to pakker :md formulations Adult Anti-Blemish Kit ogmd formulations Oil Control Skin Kit.

Jeg er 27 år og har uren hud med store porer. har noen små enkle hvite kviser innimellom ( typisk rundt nesevingene, haken og opp mot hårfestet). eller er huden fet og jeg blir fort blank i løpet av forholdsvis kort tur. (tror ikke jeg har fuktfattighud da jeg aldri føles stram eller lignende, så den er nok fet)

Noen som kan hjelpe meg med hvilken av de to overnevnte kittene jeg bør velge? Eller evt andre produkter som kan passe for min hud?

Setter kjempestor pris på all hjelp jeg kan få :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sitter å ser på litt hudpleie fra md formulation på feelunique. Lyst å starte med en pakke for å teste ut produktene deres litt. Har sett på to pakker :md formulations Adult Anti-Blemish Kit ogmd formulations Oil Control Skin Kit.

Jeg er 27 år og har uren hud med store porer. har noen små enkle hvite kviser innimellom ( typisk rundt nesevingene, haken og opp mot hårfestet). eller er huden fet og jeg blir fort blank i løpet av forholdsvis kort tur. (tror ikke jeg har fuktfattighud da jeg aldri føles stram eller lignende, så den er nok fet)

Noen som kan hjelpe meg med hvilken av de to overnevnte kittene jeg bør velge? Eller evt andre produkter som kan passe for min hud?

Setter kjempestor pris på all hjelp jeg kan få :)

Du kan godt ha fuktfattig hud selv om den også er fet (tørr og fuktfattig hud er ikke det samme, den ene mangler fett, den andre fuktighet). Jeg ville ha valgt ut fra det du synes er det største problemet, kvisene eller blankheten? Sannsynligvis vil begge komme seg når du bare får justert balansen i huden, men det er greit å fokusere på det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...