Gjest jentee Skrevet 11. juni 2010 #1 Del Skrevet 11. juni 2010 jeg og typen min bor ikke sammen og det går ofte lenge mellom hver gang vi har sex. Han ringer på kvelden og vil vi skal ha tlf sex, men jeg nekter. jeg tørr liksom ikke. hva skal jeg si?? han spør hva jeg har på meg osv men jeg bare tuller det bort ved å si at jeg har på meg mye eller dyne hehe jeg har veldig lyst å gjøre det for han, han blir veldig frustrert av meg. jeg vil også sende frekke sms, for det også spør han om. men hva skal jeg skrive?? føler det er helt håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2010 #2 Del Skrevet 11. juni 2010 Du kan vel bare si akkurat det du tenker? Forklar han gjerne "tilfeldig hvor du har hånda di nå" osv, eller send det på melding, fortell han hva du har lyst til å gjøre neste gang dere treffes. Et tips til å øke spenningen når man ikke bor sammen er å bruke webcam, da kan dere jo se på hverandre f. eks på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 11. juni 2010 #3 Del Skrevet 11. juni 2010 Eller sende små videosnutter på mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #4 Del Skrevet 12. juni 2010 Da jeg var på ferie i fire uker, endte det med telefonsex for meg og kjæresten. Synes det var skikkelig kleint først, men etter noen ganger var det bare skikkelig deilig. Vi snakket vel bare generelt om sex, for han begynte å fortelle meg hva han skulle gjøre med meg da jeg kom hjem. Og da var det bare å kjøre på med leketøy/fingre, og stønne i telefonen. Noe han synes var opphissende. Da jeg hadde kommet, fortalte jeg han hva jeg skulle gjøre med han, helt til han kom. Det var deilig å høre han komme i gjennom telefonen. Men jeg skjønner ikke hva du kvier deg for. Det er jo kjæresten din, og det er jo ingen andre som kommer til å høre hva dere sier. Neste gang han ringer, si du har på deg sexy undertøy, så kommer han sannsynligvis til å ta kommandoen derfra! Bruker du leketøy, legg det klart, og si til han at nå bruker du det og det. Det er en pirrende opplevelse med telefonsex, selv om det føles litt kleint de første gangene. Men hva har du å tape? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 26. august 2010 #5 Del Skrevet 26. august 2010 telefonsex kan være drit digg! Bare man har det med rett person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #6 Del Skrevet 26. august 2010 Du kan vel bare si akkurat det du tenker? Forklar han gjerne "tilfeldig hvor du har hånda di nå" osv, eller send det på melding, fortell han hva du har lyst til å gjøre neste gang dere treffes. Et tips til å øke spenningen når man ikke bor sammen er å bruke webcam, da kan dere jo se på hverandre f. eks på msn. Gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå