Gå til innhold

Vært sammen i 2 år!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gutten min og meg har vært sammen i 2 år på fredag, å har i den anledning tenkt å gi han en gave.

Klær vil jeg ikke gi, blir litt "kjedelig"... Smykker osv bruker han ikke. Ting til hobbyen sin kan jeg ikke kjøpe, da det kun går i bil bil bil.... Så, noen som har noen forslag? Vi skal spise middag sammen da :) Reise kan jeg ikje gi, for vi har allerede bestilt oss ferietur sammen, men det er noen uker til ennå...

Gavetips noen? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Prisklassen er ikke så viktig forresten. :) Men tenkte å kjøpe for ca. 2000.. +/-..

Gjest Awsome
Skrevet

Kamera, blue ray/dvd spiller, spillmaskin eller ein haug med spill om han har, ny bra cd-spiller til bilen, filmer eller cd'er eller bøker, klokke, treningsutstyr om han liker å trene heime...

Gjest redstar
Skrevet

Er i samme dilemma her, vi har også vært sammen i snart 2 år, og jeg sliter med gaver til ham enten det er jul, bursdag eller jubileum..

Hobbyen hans er også bil og trening, og jeg var faktisk med å betalte på lakken som han ønska seg på bilen, så det ble han glad for. Men det er jo kjekkere å gi han noe "han har bruk for", har for det meste kjøpt klær, gjerne en jakke eller noe... Klokke kan jeg heller ikke kjøpe for det går han aldri med, men jeg tenkte faktisk på å gi ham en kortholder med gravering eller en Zippo med gravering, for dette er noe jeg vet han liker. Kansje dette er noe for ham? :) Eller en stili nøkkelring? Da har han den til bilen + han tenker på deg hver gang;) (gullsmeder har en del kule, eller se på nett)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...