Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hei Jeg er invitert til et bryllup i sommer. Lurer på om noen vet om fine kjoler/drakter jeg kan bruke. Desverre er jeg ganske stor fra før (str 44-46) og når bryllupet er vil jeg være gravid i uke 15... Ser egentlig for meg at det blir vanskelig å finne noe som er fint til meg og at jeg ender opp med en svart dressbukse og en fin topp som vanlig
Elensire Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 hva med å se etter kjoler med empireliv? da spiller det jo ingen rolle hvordan magen er når bryllupet står er selv 44 i størrelsen, og jeg finner utrolig mange flotte kjoler for tiden. blant annet har jeg funnet en utrolig lekker blå kjole med fargerikt paisley mønster hos indiska som var knall fin. Marlene heter modellen. ellers kan du se etter fine og løse tunikaer og kaftan'er. Indiska har igjen mange...blant annet en utrolig nydelig kaftan som jeg fant senest i dag :rødme: http://indiska.com/system/search/product.asp?id=3371&c=111&page=3&rnum=39 finner ikke kaftan'en på nettsiden deres, men den er i allefall med bånd under brystet og løs ellers i en nydelig hvit bunnfarge, med mønster i en fin rosa og orange farge. slikt finner en jo uansett over alt og. men tør å prøve litt som du ellers ikke ville prøvd plutselig finner du et flott plagg du gleder deg til å bruke. ps. når jeg sier løst så mener jeg ikke typen telt-løst
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Takk for svar. Problemet med slike kjoler som linken viser er at det sjelden er plass til puppene mine der Er nok desverre ganske så stor der også... Men satser på å finne noe i empirestil ja, for da spiller ikke magen så stor rolle. (håper å tror at det blir lettere å finne meg en kjole jeg liker nå, når jeg ikke må sjule alle bilringene men har fått en mage i stedet
Elensire Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 (endret) skjønner godt hva du mener....har selv skydd empireliv i flere år pga store pupper men nå for tiden virker det som en del er litt mer romslige oventil enn tidligere...slik som den kjolen jeg viste fra indiska...den passer meg som et skudd i L...så er mye å gå på hos de. har jo en singlet under da...ellers ville utrigningen vært vulgær, men dog så tror nok at hvis du bare ser litt så finner du noe. en annen ide kan jo være å gå i litt mer skikkelige butikker og spørre betjeningen om hjelp (det kan en forsåvidt over alt egentlig) og få anbefalt noen plagg da får du ofte ting en ikke ville tenkt på selv. edit: ha G-cup tilfelle du lurer på hva jeg mener med store pupper Endret 11. juni 2010 av Elensire
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Har aldri handlet klær på Indiska, men takk for tipset. Neste gang jeg skal til Trondheim skal jeg så absolutt prøve klær der! Mine pupper er litt mindre enn dine, så dersom kjolene der passer deg så skal det gå bra til meg. (håper jeg) TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå