Gjest lrs Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hvor lenge varer fotball vm? første dagen idag og jeg holder ikke ut denne galskapen
Pusella Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Hvor lenge varer fotball vm? første dagen idag og jeg holder ikke ut denne galskapen Nøyaktig 1 måned, finalen er 11. juli. Men hva er problemet ditt? Det er da "ørten hundre" tv-kanaler som ikke sender fotball? Dessuten er det bare hvert 4. år.....
Mann 42 Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Alt for lenge. Jeg skal bruke fotball-VM til å spille Red Dead Redemption.
Gjest lrs Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Problemet mitt er huset fullt av bråkete, grisete fotball freaks. Takk som spørr.
Pusella Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Problemet mitt er huset fullt av bråkete, grisete fotball freaks. Takk som spørr. Uffda, da skjønner jeg problemet. Og jeg går jo også utifra at det ikke er deg som har invitert dem...... Neste gang noen inviterer fotballfreaks hjem til deg; ta deg en tur på byen, på café, besøk venner - kort sagt: røm åstedet Selv liker jeg å se fotball og har kun selskap av min kjære - som også liker fotball - men han er hverken bråkete eller grisete
Gjest gjest Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Sett deg i ett annet rom , på med høretelefonene... enten det være seg lydbok eller musikk.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 For det er fotball, og det er VM! For det er fotball, og det er VM! Extra! Extra! Read all about it! For det er fotball, og det er VM! For det er fotball, og det er VM! :danser:
Pusella Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 For det er fotball, og det er VM! For det er fotball, og det er VM! Extra! Extra! Read all about it! For det er fotball, og det er VM! For det er fotball, og det er VM! :danser: Måtte bare svare, for å se hvor du har funnet den flotte smileyen med fotball (leter....) der var den! Her er det fotball for "alle penga". Vi to i heimen er ikke alltid enige om favorittlag, men det går stort sett greit og smertefritt for seg. Alle "pit-stop" (les: tissepause) og påfyll av øl og snacks foregår kun i de oppsatte pausene i kampene. Selv i en uhyre kjedelig kamp kan det utroligste skje hvis man lister seg ut på WC under kampen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 For det er fotball, og det er VM! For det er fotball, og det er VM! Extra! Extra! Read all about it! For det er fotball, og det er VM! For det er fotball, og det er VM! :danser: Jøss. Visste ikke at du kunne være blid.
The Kitten Skrevet 15. juni 2010 #11 Skrevet 15. juni 2010 Jeg ser på VM i fotball som en ypperlig grunn til å gjøre andre ting enn å se på fjernsyn.
<CupCake> Skrevet 18. juni 2010 #12 Skrevet 18. juni 2010 Jeg overlever at jeg skrur på TVn og det bare er masse fjåsete t-serier.. alt fra hotel cæsar til gode og onde dager.. eller reality serier - paradise hotel og det som er.. Jeg er overlykkelig når det måkes på med Fotball.. er kjempe glad når det er vinter OL også.. Så... FOTBALL VM <3<3<3<3<3 GO ON ENGLAND :D
Meaty Skrevet 18. juni 2010 #13 Skrevet 18. juni 2010 Hvor lenge varer fotball vm? første dagen idag og jeg holder ikke ut denne galskapen Oj, skal vi se...la meg google det for deg!:
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2010 #14 Skrevet 18. juni 2010 Problemet mitt er huset fullt av bråkete, grisete fotball freaks. Takk som spørr. Er det bare tenåringer - så kan de kanskje være hos en av de andre også?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2010 #15 Skrevet 18. juni 2010 Oj, skal vi se...la meg google det for deg!: TS ønsker nok å få innspill og medfølelse fra andre her, ellers kunne hun ha googlet det selv, noe du er så snill og påpeke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå