Gå til innhold

Liker hun ikke men fortsatt så avhengi av hun.

Anbefalte innlegg

Gjest guttpå16
Skrevet

Hei, jeg har havnet i et jenteproblem som virkelig ødelegger hverdagen min.

På starten av dette året møtte jeg en kjempe jente, virkelig hyggelig og ble forelsket i hun. Vi hadde sex, og hun ville ha et forhold med meg. Noe jeg takket ja på, problemet var at vi egentlig hadde veldig liten tid for hverandre. Vi bor egentlig nærmt, men ja.. planen var å møtes hver helg, vi ble sammen og det gikk 6 uker før vi skulle møtes. Hun fant på forskjellige unskyldinger hver helg, før jeg bestemte meg for å slå opp. Dette er 3 månder siden. På den tiden har vi egentlig hatt veldig liten kontakt, nesten ingen før nå.

Hun så meg i byn hin dagen og sendte meg en meldning om det var meg, noe det var. Og plutselig har vi begynt å sende noen par meldninger frem og tilbake, der vi valgte å møtes idag ved busstoppet. Men, så kommer det, hun var der, jeg var der. Men jeg kjente hun ikke igjen og hun sa ikken noe. Noe jeg syens var jævlig dritt av henne, jeg stod opp 2 timer før for å rekke bussen hennes, men hun gidder ikke engang å si at det er hun. Seinere sender jeg en meldning og hun begynner med gåter, før jeg avslutter samtalen irretert over holdningen hennes. Og hun kommer med en meldning der det står "fuck me". Dette irrerere meg helt sykt, fordi nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på hun. Det som virkelig irreterer meg er at hun oppfører seg så løs tøs, jeg får et inntrykk av hun puller alle hun møtter på, noe som får meg til å føle anger.

Trodde vi kunne få kontakt igjen og prøve å bli venner, men det kan vi ikke. Og det dume er at jeg har et lite crunch over henne, kjenner det godt i kroppen når jeg venter på meldning og fører til at jeg må sjekke mobben hvert 15min. Det andre er at hun sender egentlig ikke så mange meldninger, hun er ikke så veldig opptatt. Noe jeg er, og når jeg får en melding av henne føler jeg meg i himmelen, bokstavelig talt.

Jeg liker ikke hva hun har blitt til og har bare lyst å glemme henne, men i den samme veien så liker jeg at hun har kontakt med meg. På en måte. Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Kutt kontakten med ho og move on.

Gjest guttpå16
Skrevet

Ja. Det høres egentlig veldig lett ut, men seriøst. Det er ikke det. Før jeg fikk meldning av henne, så hadde jeg ganske så glemt hun. Holdt på en en annen, så plutselig en vakker dag får jeg en meldning og dumme meg fortsetter å sende. Har slettet henne fra msn og facebook, så har egentlig ingen/null kontakt med hun, men så er det noe med hun som får meg til tenke tilbake.

Jeg ser på meg som en veldig pysisk og psykisk stærk egentlgig, har klart å ta hånd i alle problemene mine. Har en god del venner og nærmevenner. Så har jeg heller ikke noe problem å snakke med andre jenter, men uansett hvor mye jeg prøver så vil det ta 1 uke før jeg tenker tilbake på hun. Sexen, selve hun og tidene står ofte i tankene.

Dritt i hun og move on blir vel et stander svar, men vil virkelig ha et mer utfyldene svar som kan få meg på andre tanker, postivt eller negativt... Har virkelig gått lei.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei TS

Du kan jo forestille deg at samme hendelser har skjedd med mange, mange her inne. Vi har likevel kommet oss over det, og vi kan faktisk forestille oss hvordan det er å være i din situasjon, den er dessverre ikke unik er skjer veldig ofte.

Hva hjelper det om jeg skriver en lang side med tekst? Hjelper det deg hvis det er fylt med svada?

Det eneste som hjelper deg er å nekte deg selv kontakt med denne jenta. Slett nummeret hennes. Jo mer du tillater deg å ha kontakt, jo vanskeligere gjør du det for deg selv.

Vil du ikke ha en gøy sommer? Eller vil du sitte å deppe? Det er faktisk opp til deg.

Gjest I Grosny
Skrevet

Du har lært noe. Du har lært at du har draget på vakre jenter.

Du har lært at hun ikke passer deg helt.

Legg lista litt høyere. Bli med ei jente som har alt.

En definisjon på å ha alt:

-Samtrivsel

-Samhandling

-Snill og god

-lojal og pålitelig

-stabil

-ønsker å bruke kosetiden med DEG

-respekt

Når man er 16 er det vanlig at man lett blir imponert av vakkert utseende og sjarm. Skjønnhet betyr noe. Det fyrer kjærlighet, men det er egentlig bare skallet. Når det kommer til stykket er det personlige egenskaper, men også tanker og holdninger som er viktig.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er slik jenter fungerer. De tvinner deg rundt lillefingeren, så utnytter de deg til de grader. Siden dumper de deg for å finne en ny å utnytte. Jeg er to år eldre enn deg og jeg kan fortelle deg at jenter er ingen lett greie. Drama, drama, drama. Og som oftest tenker de bare på seg selv, samme hva...

Gjest guttpå16
Skrevet

Hei. Takker for svar alle. Jenter er noen vanskelige greier. Men om utnyttig så gjelder det vel begge veier, men trenger ikke å gå inn på det.

Jeg har slettet meldninger, telefon nummer, msn og alt som kan mine på hun. Men så er det slik at avogtil i de særeste tilfellene så tenker jeg på henne.

Må innerømme at jeg har møtt jenter som er %100 mye bedre, men da er det ofte at de finner meg som "not the guy, yuck".. Men det er forhåpentligvis greit.

Gjest I Grosny
Skrevet

Hei. Takker for svar alle. Jenter er noen vanskelige greier. Men om utnyttig så gjelder det vel begge veier, men trenger ikke å gå inn på det.

Jeg har slettet meldninger, telefon nummer, msn og alt som kan mine på hun. Men så er det slik at avogtil i de særeste tilfellene så tenker jeg på henne.

Må innerømme at jeg har møtt jenter som er %100 mye bedre, men da er det ofte at de finner meg som "not the guy, yuck".. Men det er forhåpentligvis greit.

Sånn er det bare. Det er vanlig at man tiltrekkes av en andel av det motsatte kjønn. Du har kanskje lyst på 1/3 av jentene og 1/3 av jentene har lyst på deg. Så ganger du det opp og finner at sjansen for gjensidig klaff bli 1/9.

Kos deg, tren godt, bruk tid med gode venner, spis godt, og sats godt på jobb eller skole. Din sjarm er størst når du føler deg vel. Din utstråling er sterkest når du driver med noe du har entusiasme for. Kanskje når du fleiper med godjenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...