Gå til innhold

Ny PC - noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Noen som har peiling på pc her? Har tenkt å kjøpe meg en ny stasjonær PC, men har ikke sånn kjempepeiling, og lurte derfor på om noen hadde noen tips til meg. Den kommer til å bli brukt mye i forbindelse med studier (office og lignende), surfing og streaming på nett. Spiller ikke noe spill eller noe slikt. Da jeg har liten plass, ønsker jeg å bruke tven som skjerm (32 tommer) og så bare h atrådløst tastatur og mus.

Tenkte på å kjøpe fra komplett.no, tenkte da på denne, men vil endre på noen av delene:

-Bytte kabinett til Cooler Master Gladiator, vet ikke om det gjør så mye forskjell men det er visst veldig stillegående og har fått gode tilbakemeldinger

-Oppgradere til en quadcore prosessor, (den til 400)

-Skjermkort ikke valgt, tenkte f.eks. PowerColor Radeon HD 4350 1GB DDR2 PCI-Express 2.0, "Go! Green", DVI, HDMI, 64-bit men vet ikke om jeg burde ha ett annet.

-Fjerner høyttalere

Ellers beholder jeg de forhåndsinnstilte delene. Vil denne fungere greit til min bruk, eller burde jeg bytte om til noe annet? Den koster da 5740, er dette en grei PC for en slik bruk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...