Gå til innhold

PMS

Gjest Carleigh-Ann

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Noen som har problemer med pms her? Jeg har et helvetes temperament fra før av, og når det er besøk av tante Rønnaug fra Rødtvedt så er jeg så sur og hissig at jeg eksploderer nesten. Skal begynne på p-piller snart så håper det funker, men er det noen som har noen erfaringer? Er ikke bare å ta seg sammen dsv, jeg blir et monster når jeg har pms men vil ikke ha det sånn lengre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, ja, PMS'en er som en trassig treåring som bare går inn i et hus (altså, meg), og bare forsyner seg med det den vil ha. Sånn som i dag, jeg synes det var så fryktelig rørende å se alle som kom ut av trikken og slo opp paraplyen for ikke å bli våt. Det var liksom så søtt. Fikk en liten tåre i øyekroken, ja. Helt tåpelig, jeg vet, og sambo rister bare oppgitt på hodet. Men det er ikke så lett å kontrollere følelsene sine. Men jeg kan ha de andre dagene, hvor absolutt alt får meg til å se rødt, og stakkars sambo kan ikke åpne munnen før jeg kjefter han huden full. Men da pleier jeg å si ifra, så tar det 10 min, så har han fått meg til å le. For en liten stund i alle fall :)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Haha. Jeg kjenner til det der :) Kjæresten min blir litt nervøs for jeg glefser sånn. Prøver virkelig å ta meg sammen, for det går utover familie og kunder på jobben og greier. Ikke bra! Håper p-piller vil hjelpe. Noen som har erfaring med nattlysolje? Har sett de selger noe mot pms på apoteket som skal roe ned hormonene, men jeg er ikke helt sikekr på om de funker.. Jeg vil ikke være en bitch :(

Skrevet

Jeg kjøpte en krem for to måneder siden, som faktisk skal hjelpe mot dette med pms. Iq-qi, heter den. Den skal visstnok være bra, men har ikke brukt den enda.

Gjest Stachtari83
Skrevet

Jeg har alltid värt et pms monster! Saa i fjor kjöpte jeg et kosttilskudd paa Vita som heter Femal, og det funker! Saa og si ingen tegn til pms i det hele tatt lenger, og faktisk mindre smerter under mens ogsaa! :jepp:

Skrevet

Hva slags type kosttilskudd er dette? Pris? :)

Skrevet

Noen som har problemer med pms her? Jeg har et helvetes temperament fra før av, og når det er besøk av tante Rønnaug fra Rødtvedt så er jeg så sur og hissig at jeg eksploderer nesten. Skal begynne på p-piller snart så håper det funker, men er det noen som har noen erfaringer? Er ikke bare å ta seg sammen dsv, jeg blir et monster når jeg har pms men vil ikke ha det sånn lengre..

Kjenner til den altså, PMS må være noe av det verste som fins! Jeg har også et forferdelig temperament fra før, og når tante står på dørstokken så er jo det bare toppen av kransekaka. Akkurat nå så tar jeg et kosttilskudd som heter Nattlysolje, og jeg må si at det har hjulpet meg veldig! Har flere venninner som også bruker det og har merket stor forskjell :) Kan vel være verdt et forsøk i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...