Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Nå har jeg intenst prøvd å klassifisere øyeformen min, men får det ikke til. Jeg leser så mye forskjellig på nettet, at jeg rett og slett går i surr. Vil noen makeupartister, eller noen andre jenter som er flinke til å beskrive øyeformen se bilde av øynene mine og gi meg en tilbakemelding på det? Selv tror jg at jeg har tettsittende, dyptsittende runde øyne......haha..ble mye her gitt. Hadde vært utrolig glad om noen hadde giddet det altså, slik at jeg kan begynne å sminke meg etter det fremover. På forhånd takk Ps: Sender bildet på personlig melding.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Nå har jeg intenst prøvd å klassifisere øyeformen min, men får det ikke til. Jeg leser så mye forskjellig på nettet, at jeg rett og slett går i surr. Vil noen makeupartister, eller noen andre jenter som er flinke til å beskrive øyeformen se bilde av øynene mine og gi meg en tilbakemelding på det? Selv tror jg at jeg har tettsittende, dyptsittende runde øyne......haha..ble mye her gitt. Hadde vært utrolig glad om noen hadde giddet det altså, slik at jeg kan begynne å sminke meg etter det fremover. På forhånd takk Ps: Sender bildet på personlig melding. Legger der ut her, siden absolutt ingen vil svare meg. Håper noen vil nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå