Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg intenst prøvd å klassifisere øyeformen min, men får det ikke til. Jeg leser så mye forskjellig på nettet, at jeg rett og slett går i surr. Vil noen makeupartister, eller noen andre jenter som er flinke til å beskrive øyeformen se bilde av øynene mine og gi meg en tilbakemelding på det? Selv tror jg at jeg har tettsittende, dyptsittende runde øyne...:P...haha..ble mye her gitt.

Hadde vært utrolig glad om noen hadde giddet det altså, slik at jeg kan begynne å sminke meg etter det fremover.

På forhånd takk :)

Ps: Sender bildet på personlig melding.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg intenst prøvd å klassifisere øyeformen min, men får det ikke til. Jeg leser så mye forskjellig på nettet, at jeg rett og slett går i surr. Vil noen makeupartister, eller noen andre jenter som er flinke til å beskrive øyeformen se bilde av øynene mine og gi meg en tilbakemelding på det? Selv tror jg at jeg har tettsittende, dyptsittende runde øyne...:P...haha..ble mye her gitt.

Hadde vært utrolig glad om noen hadde giddet det altså, slik at jeg kan begynne å sminke meg etter det fremover.

På forhånd takk :)

Ps: Sender bildet på personlig melding.

Legger der ut her, siden absolutt ingen vil svare meg. Håper noen vil nå :)

post-16376-1276458369,3967_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...