Lianana Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 jeg skal ha langt slør og har slep på kjolen som er ca 1 meter. er usikker om jeg skal ha slør som er ca 10-20 cm kortereeller lengre enn slepet. hvis sløret er lengre enn kjolen, vil sløret stikke litt ut, hvis dere forstår. det vil "henge fast" i gulvet, ikke ligge helt inntil kroppen og kjolen. selv ser jeg for meg at det er finere med et slør litt lenger enn kjolen, men jeg vet virkelig ikke hva som er normalt eller hva som er vakrest. var vanskelig å se i butikken, for det blir annerledes i kirken når det er teppe på gulvet.. hvordan har dere lange slør? kortere eller lengre enn selve kjolen?
lilleGrethe Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg tror mitt er akkurat litt lengre enn kjolen. Men nå er det en stund siden jeg prøvde det sammen, så jeg husker ikke helt. Uansett er det ikke mer enn 5-10cm forskjell på slepet på kjolen og sløret.
PinkAngel83 Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Om du skal ha langt slør er det finest om det er ca 10 cm lengre enn slepet på kjolen.. Skal selv ha slør, men mitt går ned til korsryggen, og jeg har slep på kjolen. Synes det blir litt for mye med ett som er lenger.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Om du skal ha langt slør er det finest om det er ca 10 cm lengre enn slepet på kjolen.. Skal selv ha slør, men mitt går ned til korsryggen, og jeg har slep på kjolen. Synes det blir litt for mye med ett som er lenger. Jeg synes derimot det motsatte. Jeg synes det ikke ser så bra ut når sløret henger etter slepet. Jeg hadde langt slør, ca 2 meter. Det gikk kant i kant med slepet på kjolen, og jeg var veldig fornøyd med det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Om du skal ha langt slør er det finest om det er ca 10 cm lengre enn slepet på kjolen.. Skal selv ha slør, men mitt går ned til korsryggen, og jeg har slep på kjolen. Synes det blir litt for mye med ett som er lenger. Jeg synes derimot det motsatte. Jeg synes det ikke ser så bra ut når sløret henger etter slepet. Jeg hadde langt slør, ca 2 meter. Det gikk kant i kant med slepet på kjolen, og jeg var veldig fornøyd med det.
Concertina Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Mitt gikk kant i kant med kjolen, synes det er penest.
Sunshine Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes det kommer an på kjolen. Jeg tror jeg skal ha sløret litt lengre enn kjolen, må prøve meg frem litt før jeg tilpasser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå