Gjest Flaxie Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hei! Hvis dere kunne velge en hvilken som helst TOUCH-telefon, hvilken ville dere da ha valg, og hvorfor? Trenger ny mobil, men er så uoppdatert, så noen tips hadde vært fint
Rosebud Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har en iPhone, og ville aldri valgt noe annet om jeg skulle valgt igjen Den er helt super, masse både fornuftige og mer tullete apps som kan lastes ned, oversiktelig, fin å se på+++ Lett å sjekke internett, mail, Facebook osv - akkurat hva jeg trenger!
Zzyzx Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 (endret) Enhver Android-basert telefon. HTC Desire ligger øverst på den lista. Fordi jeg har erfaring med Android og liker måten det brukes på. Veldig fin totalopplevelse, både med det soim følger med telefonen, og ellers applikasjoner som kan lastes ned via Android Market. Endret 11. juni 2010 av Zzyzx
Gjest hogwash Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde byttet ut min iPhone 3gs med en iPhone 4g. Desire ser ikke så dum ut den heller.
Pumba Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 HTC Desire er garantert en tlf du ikke blir misfornøyd over så den ville jeg valgt. Ett billigere og mindre alternativ er samsung sine mange touch tlf, jeg har samsung s5600 som fungerer utmerket for de som ikke trenger så mye slik som desire og iphone kan tilby... ville i dag gått for siste utgave av Samsung (I5700 Galaxy Spica)..
Solros Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe den nå? Virker som de er utsolgt overalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå