Edie Skrevet 4. oktober 2003 #23 Skrevet 4. oktober 2003 Hvorfor? Jeg liker menn jeg. Der er gode å ha til sex for eksempel. Og kose med. En å ligge tett inntil i sofaen..Tar oppvasken og hjelper til med husarbeid. Synes menn er gode å ha jeg.
Såpebobla Skrevet 10. oktober 2003 #24 Skrevet 10. oktober 2003 Klarer oss vel uten mannfolka, gjør vi ikke det....
Maskemannen Skrevet 10. oktober 2003 #25 Skrevet 10. oktober 2003 Det klarer dere dårlige enn nå kan man vel si...
Achmed Skrevet 11. oktober 2003 #26 Skrevet 11. oktober 2003 Hvorfor? Jeg liker menn jeg. Der er gode å ha til sex for eksempel. Og kose med. En å ligge tett inntil i sofaen..Tar oppvasken og hjelper til med husarbeid. Synes menn er gode å ha jeg. Kvinner med strap-on? Dessuten er jo kvinners hud normalt mindre hårete og langt mykere. Men fytti rakkern... Tenk deg å ha en hel verden med kun kvinner i samme mens-syklus, da. Apropos utslette verden, liksom...
Jompis Skrevet 11. oktober 2003 #27 Skrevet 11. oktober 2003 Midt i smerten av kjærelighetssorg... så er tanken på at mannen blir utrydden VELDIG behagelig... Bare synd det tar så pokkers lang tid..
Edie Skrevet 12. oktober 2003 #28 Skrevet 12. oktober 2003 Dessuten er jo kvinners hud normalt mindre hårete og langt mykere. Liker en hårete brystkasse også jeg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå