Gå til innhold

Hva skal vi gjøre uten mannfolk?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mmm...interessante opplysninger.

Hmm...ja, hvordan skal det gå med reproduksjon av små mennesker da..da? Men kanskje vi kvinner har hostet opp ett alternativ til mannen om 5000 generasjoner, og muligens menneskefostre ikke trenger mannens sæd direkte fra mannen 'himself'? Bare kjemisk fremkalt sæd eller - som i dag - men med en stor dose high tech modifikasjoner?

Artig, skummelt og kjempe interessant!!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ!

Man framstiller sæd kjemisk og etter behov. Mennene er nok overflødig! Naturen har en tendes til å kvitte seg med lite levedyktige "organismer", inkludert menn nå da.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I løpet av 5000 generasjoner, altså rundt 125000 år, så kan mannen ha forsvunnet  

Sååå lenge til!!?? Hvem skal etterprøve denne teorien da, tro?

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en sak som stod i Illustrert Vitenskap.. der stod det at innen xx år ville damene ha tatt igjen verdensrekorden til menn på 100 meter....

hallo... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto jo at andre forskere ikke var så redde for dette. De mente jo at Y kromosomet hadde blitt langt mer levedyktig og tilpasset seg. Jeg tar ikke dette seriøst. Hvordan kan man da forklare at det i noen familier bare får guttebarn og i andre igjen bare får jentebarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg vente i 12500 år!!!!!

Ikke pokker..... :ler:

Lavendel* vil nok like dette: http: //www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=77350

Har du helt rett i..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

125000 år - ikke mye å bekymre seg over igrunnen. Sannsynligheten for at vi har utryddet hele kloden og alt liv innen den tid er overhengende.

Og dere - det er ikke noe å bekymre seg over det heller - ingen av oss her da.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...