Gå til innhold

Min gode venn er borte for alltid!

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Natt til søndag fikk vi alle den nyheten som aldri skulle kommet. Det hadde vært en bilulykke og en hadde mistet livet. Jeg kommer fra en svært liten kommune og alle kjenner alle. Når vi fikk vite at det var snakk om en 18 år gammel gutt, skalv de fleste.

Denne gutten som omkom i ulykken var en god venn av meg. Den snilleste gutten jeg har kjent, den mest omsorgsfulle og største gledessprederen gjennom tidene. Nå er han borte. Han kommer aldri tilbake.

Det var ikke en lett periode han valgte å gå bort heller. Samme uken ble det slutt med kjæresten og samboeren etter to år sammen. Bare noen dager senere skjer denne ulykken. Ikke de letteste ukene jeg har hatt, med andre ord..

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg savner både kjæresten og vennen min. Ikke minst skulle jeg ønske at jeg hadde kjæresten der, sånn at vi kunne sørge sammen. Det var en felles venn som gikk bort..

Nå sitter jeg her alene, med venner som ikke kjente den døde. Ingen forstår hvor vondt jeg faktisk har det. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg helt tom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er normalt å føle at man står stille eller at verden har stoppet.

Når det skjer en ulykke, får man sjokk, men man er aldri forberedt på døden når en avgår. Man kan tro det så mye man vil, dessverre...det er ingen fasit.

Jeg er i sorg, og har også mistet unge nære i ulykke og vært i sjokk.

Vet ikke hva jeg skal råde deg til, bare ta inn de følelselsene som kommer. På en måte er det "sunt" å måtte stresse med begravelse osv. for da må man liksom holde hodet kaldt. I alle fall til begravelsen den dagen kommer.

Alle følelser er egentlig normale tror jeg.

Når et ungt menneske dør, er det som å få revet ut hjertet men jeg kan egentlig ikke skille gamle&unge fra hverandre.

Ts, du må gjøre ting som er bra for deg. Det ville vennen din likt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...