Gå til innhold

Naar brudgom skal ha uniform

Anbefalte innlegg

Gjest Stachtari83
Skrevet (endret)

Brudgom skal giftes i sin offiseruniform (med sabel og det hele), men er det noen "regler" for hva jeg kan ha da...? Er redd for aa bli for "prangende" som par, men vil ikke väre helt kjedelig heller! Noen tips?

En annen ting (jeg er veldig opphengt i detaljer, jeg vet det): Mannen har mye gulldetaljer paa uniformen, men jeg vil ha hvitt gull paa mine smykker og sölv i innslag paa fargetema generelt. Blir det kräsj da....? Gult gull passer liksom ikke helt inn i resten av fargetemaet...

Hva synes dere...? :sjenert:

Endret av Stachtari83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både bestefaren min og onkelen min giftet seg i uniform. Mormor hadde sydd sin egen kjole (veldig elegant brudekjole) mens tanten min giftet seg i en hvit drakt. Tror egentlig du godt selv kan styre hvaslags kjole du ønsker deg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Brudgommer i uniform er sååååå fint! Heldig du...

Gjest Stachtari83
Skrevet

Brudgommer i uniform er sååååå fint! Heldig du...

Hehe jeg vet... :rødme:

Skrevet

tror ikke du skal bekymre deg noe videre for at distingsjonene hans ikke passer inn i fargetemaet :) det er ingen som vil reagere på det i det hele tatt. er oppvokst i forsvarsmiljøet selv, og har derfor vært i en del bryllup hvor brudgommen har bært uniform, og jeg må ærlig innrømme at jeg har sett langt mer på bruden enn på brudgommen i alle tilfeller. folk har full forståelse for at ikke alt matcher i et bryllup...er jo ikke derfor de kommer ;) så jeg syns at du skal ha hvit gull i smykkene dine som du har tenkt, og at dere skal beholde fargetemaet dere har satt opp ellers og. Uniformen er et flott plagg, og jeg tror nok heller de fleste vil beundre plagget fremfor å påpeke at det ikke matcher rosa eller rødfargen på dukene :fnise:

men lurer....siden han gifter seg i full uniform med sabel...skal dere ha espaljè da? :rødme: syns det er så utrolig nydelig å se brudeparet gå ut under sablene og så bli stoppet av de siste to med lave sabler som ikke løftes før paret har kysset :rødme:

Gjest Stachtari83
Skrevet

tror ikke du skal bekymre deg noe videre for at distingsjonene hans ikke passer inn i fargetemaet :) det er ingen som vil reagere på det i det hele tatt. er oppvokst i forsvarsmiljøet selv, og har derfor vært i en del bryllup hvor brudgommen har bært uniform, og jeg må ærlig innrømme at jeg har sett langt mer på bruden enn på brudgommen i alle tilfeller. folk har full forståelse for at ikke alt matcher i et bryllup...er jo ikke derfor de kommer ;) så jeg syns at du skal ha hvit gull i smykkene dine som du har tenkt, og at dere skal beholde fargetemaet dere har satt opp ellers og. Uniformen er et flott plagg, og jeg tror nok heller de fleste vil beundre plagget fremfor å påpeke at det ikke matcher rosa eller rødfargen på dukene :fnise:

men lurer....siden han gifter seg i full uniform med sabel...skal dere ha espaljè da? :rødme: syns det er så utrolig nydelig å se brudeparet gå ut under sablene og så bli stoppet av de siste to med lave sabler som ikke løftes før paret har kysset :rødme:

Selvfölgelig skal vi ha espajle, finnes ikke noe nydeligere...! :rødme:

Hva fargetemaet angaar saa er det mest for min egen del, ikke alle andre.. Men du har nok rett, det er bare jeg som er überperfeksjonist og ingen kommer til aa legge merke til det. Er bare det at jeg vil saa gjerne at alt skal väre perfekt... :sjenert:

Skrevet

forstår veldig godt at du vil ha det perfekt...det er jo tross alt bryllupsdagen deres :) prøv å se på uniformen som et hvilket som helst antrekk gjestene kan dukke opp i. der kan du jo ikke styre, så kanskje det blir litt lettere hvis du prøver å vinkle det sånn.

ellers håper jeg at dere får en nydelig dag, og at den blir slik dere håper! :klemmer:

Ps. missunner deg espaljè'en :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...