Gjest anonym Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde sex med en jeg har drevet og datet en stund i fylla, og han virket kjempekåt selv om pikken bare ble halveis stiv. Han var helt vill og holdt på en evighet. Syntes det var litt rart. betyr ikke halvstiv at man ikke er såå kåt? Får dere gutter like godt utbytte av sexen? Er det deilig å bli sugd selv om man ikke er helt hard?
Gjest Elijah Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde sex med en jeg har drevet og datet en stund i fylla, og han virket kjempekåt selv om pikken bare ble halveis stiv. Han var helt vill og holdt på en evighet. Syntes det var litt rart. betyr ikke halvstiv at man ikke er såå kåt? Får dere gutter like godt utbytte av sexen? Er det deilig å bli sugd selv om man ikke er helt hard? Hvordan opplevde du dette? Var det veldig negativt at den ikke var helt stiv? Dette er nok et relativt vanlig fenomen og blir som regel verre til mer man drikker. Jeg blir ofte kåtere når jeg er påvirket av alkohol, men kan oppleve at mitt lem blir litt mindre responsivt, litt mindre følsomt og ikke like hardt. Og ja, det kan ofte ta en evighet Som svar på spørsmålet ditt, så er det for min del alltid bedre med en sterk ereksjon, men det betyr ikke at det akkurat er vondt om den er litt slappere
Gjest anonym Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Hvordan opplevde du dette? Var det veldig negativt at den ikke var helt stiv? Dette er nok et relativt vanlig fenomen og blir som regel verre til mer man drikker. Jeg blir ofte kåtere når jeg er påvirket av alkohol, men kan oppleve at mitt lem blir litt mindre responsivt, litt mindre følsomt og ikke like hardt. Og ja, det kan ofte ta en evighet Som svar på spørsmålet ditt, så er det for min del alltid bedre med en sterk ereksjon, men det betyr ikke at det akkurat er vondt om den er litt slappere
Gjest anonym Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 jeg kunne selvfølgelig ønske at han var helt hard, det ble jo litt knot med å få til samleie..Men syntes det var rart at han virket så kåt når han ikke var helt stiv. Men, da tolker jeg det som at det er deilig for gutter likevel?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 jeg kunne selvfølgelig ønske at han var helt hard, det ble jo litt knot med å få til samleie..Men syntes det var rart at han virket så kåt når han ikke var helt stiv. Men, da tolker jeg det som at det er deilig for gutter likevel? Gutter er ofte litt myke i fylla, men det er deilig likevel. Men, skjønner jo at du ønsker at han er knallhard til enhver tid, det er jo mer opphissende. Da kan man eventuelt vente til dagen etter, det er mange gutter som er sykt harde da. Som alternativ kan man jo også bruke en penisring når man skal ha sex i fylla. Ikke bare blir han helt hard, men kan også bli litt tykkere, ikke akkurat dumt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå