Alvina Skrevet 11. juni 2010 #1 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) tårene bare renner over noen ganger Jeg savner deg Jeg venter på at døden skal frigjøre og kanskje vi møtes eller jeg glemmer... Men jeg vet at du ville at jeg skal leve Du var syk, så mye syk på slutten Jeg steller gravstedet, men der er bare blomstene og fuglene Fuglene som du var så glad i På slutten ønsket du å dø Du fikk mye morfin smertene skulle dempes og overgangen skulle bli lettere Du tok en nipp av vannglasset, la deg ned og sovnet inn... Dagene går verden er den samme selv om ingenting kan bli som før Jeg elsker deg Føler meg gal som av og til sier navnet ditt og føler savnet... Men du skal være fri Jeg skal prøve nå er jeg den eldste i treet en nærmest umulig oppgave Vet du ler hvis du kan se men ikke jeg kler meg eller er i dusjen eller what so ever er lei jeg ikke var perfekt men du så lenger enn de fleste begravelsen ble fin du ville syntes vi brukte for mye penger men penger er ingenting vi klarte å le etterpå hadde smurt hundre snitter men da når presten kom og spurte meg rant bare tårene stille flom Takknemligheten kan overskygge sorgen ikke alltid men din beste venninde sa vi må være takknemlige vi fikk lære deg å kjenne Jeg ville gått i døden for deg sorgen kommer i bølger nå men den er der når den kommer sitter som et skudd jeg drømmer ofte i begynnelsen ble jeg bevisst i drømmen du er ikke her på jorda mer bevisst også i drømmene der møter du meg noen ganger Glad jeg fikk kjenne deg men hva var meningen... Jeg tror ikke det finnes noen tid etter døden Så for deg er det gått et minutt eller ti hvis vi møtes på den andre siden mens jeg må leve i år men jeg vet ikke hva jeg tror Skal ta vare på de som enda er i verden men jeg er ikke ms. perfect jeg er en egotripper når jeg blir lei av mas men alt dette visste du de sier det tar minst ett år før sorgen blekner men jeg tror ikke på det det tar ti år etter den første sorgfasen du var så morsom, så alvorlig du tok et nipp av vannet, la deg ned og sovnet. ............ Endret 11. juni 2010 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg faller i grubling En som du kan jeg aldri møte du min pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie1 Skrevet 13. juni 2010 #3 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette var fint skrevet, tårene renner på meg her. Moren min døde for under to uker siden, og det gjør så vondt så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 13. juni 2010 #4 Del Skrevet 13. juni 2010 dette var vakkert, Alvina. Vi gi deg en klem. Også en klem til Sofie1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Takk, jeg vet ikke hva jeg skal si, men Sofie 1, når det er gått så kort tid, er du enda i den første fasen og den er tung. Jeg husker jeg våknet hver morgen og husket han var død, jeg klasket vann i ansiktet og så meg i speilet og følte meg helt alene, han var borte...Jeg så på skyene, han var død, jeg ... Jeg tror jeg er over den første fasen, nå er det bare de neste ti årene igjen, eller åtti årene... men takknemligheten vil overskygge døden. Han lever i hjertene våre. Men jeg vil gjerne være dødsyk og dø jeg også, uten tanke hvis jeg bare var syk nok da, men det er jeg ikke. har enda ikke slettet mobilnummeret hans, hustelefonen lagret jeg aldri for den kan jeg utenat, men ingen vil svare Jeg gleder meg ikke til å besøke slektsgården vår. Men en venninne skal bli med. Hun har lovet og jeg prøver å stole på det. Det spøker der, men jeg kommer ikke til å se han der, kanskje som en vind...og det er bare vennlige kosespøkelser. Jeg vet at han var redd, før han fikk mer morfin, alle er vel redd når de vet de skal ende livet om en time eller to... Venninda ba presten komme, og ba de gi han enda mer morfin. Hun var hard, for når han lå for døden, med sterke smerter, skulle han da ikke få lindring når den fantes? Men, pleierne sa, han venter jo sine barn, har legen sagt... Ikke bry dere med barna, de kommer til å forstå Jeg er så takknemlig for han fikk lindring, uten hans venninde ville han hatt angst og å møte sine levende barn er det verste en forelder kan oppleve i dødens øyeblikk uten smertelindring, kun for at forelderen skal være klar (det var i et annet land). Vi kom, men da var han rolig. Det var sånn det skulle være. Det kommer aldri til å gå over. Ingen andre kan overta. Men døden er like naturlig en del av livet som å bli født, selv om det er to forskjellige saker, og møtes på ulike måter. Jeg har blitt kvitt min egen dødsangst ...så mye elsket jeg han. Jeg vet ikke hva som hender etterpå, om det hender noe som helst. Jeg håper det bare fins en bomullfred... Finnes det flere liv, vil alle bli hans kone... Men han innbyr bare til å være bror. Jeg er så egoistisk at jeg skulle ønske det ble et annet liv der jeg kunne giftet meg med min egen far... men da hadde han sikkert blitt lei av meg og satt meg på plass. Jeg er kommet så langt at jeg ikke vet noe, men jeg elsker han, og vil alltid gjøre det i hjertet mitt. Jeg er ganske rar, men det er ok, synes mange. Dette er ikke noe jeg prater om, gjetter at han venter på sin kjæreste, som min mor overså, og hans andre kone også... Men han lever i våre hjerter. Og hva vet jeg. Men han var min pappa. Han lærte meg ri på hester lærte meg å fiske lærte meg å koke litt lærte meg å kjøre bil osv Og han var så glad i Txxx den valpen min at han ikke kunne dra han ville ha oss med hjem til han bort fra de fæle kjærestene mine Joda, vi er dratt derfra, men du døde en dag det går bra med oss alle også med txxx den valpen som leita etter deg når du dro en hel dag Jeg savner deg Men minnene gir meg glede, du var stor du gikk på to års overskudd sa legene vel, vi som brukte deg som tåreperse hver gang livet gikk i mot din bekymring var ...når det led mot slutten hvem skulle vi prate med nå... for noen er blitt kristne andre er bare som før valpen er blitt halvvoksen og alle har det bra Det har vært vår humlene surrer omkring Jeg er halvoksen forstår ikke livet hva er meningen med å elske og må miste det er ikke lettere når man har mistet mange døden er uopprettelig Endret 17. juni 2010 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg vil selvfølgelig ikke gifte meg aldri og ikke i det andre livet med min far i det forrige livet Hvis noen sier noe annet blir jeg som en måne ' Det som var ok med han var at alle elsket han og jeg sender mine tanker til hans kjæreste venninne Er det riktig å sende gavene hun ga tibake her trides vi Brevene så klart Men alt det andre... Skal jeg (mine søstre har de) gi puck? Skal jeg sende deg de bildene jeg har siden de bare venter er jeg ufin da... de kan jo gjøre hva de vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå