Drama_Queen Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Føler vi mister litt tid pga ferien, vi blir jo bortreise i 3 uker. Hvordan ligger dere an? Vi ahr igjen å: -Kjøpe ringer - tilbehør til kjolen min - klær til minstemann - pynt til lokalet - møte med kokk - få barnepass under bryllupsfesten + plass å overnatte til ungene - møte med prest - besetille bukett til meg + at vi har ikke noe i boks til vielsen eller festen (bortsett fra band til festen).
ejoty Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Mangler: - Sko til meg - Møte med restauranten (men har avtalt dato), bestemme menyen og velge bryllupskake - Møte med prest (men har avtalt dato), velge salmer, tekster + evt. annet personlig preg på vielsen - Bestille brudebukett og borddekorasjoner (gjøres hos samme) - Sette opp bordkart - Lage bordkort, meny og evt. annet som skal ligge på bordene - Bestemme oss for sted vi vil ta bryllupsbildene, har holdt av fotograf og hatt møte med ham - Rense kjolen før bryllupet, har klart å få en liten flekk på den... - Prøvetime hos frisør (har avtalt dato), må i forkant se litt på forskjellige frisyrer - Skrive tale, hvis jeg bestemmer meg for det - Sette opp ønskeliste og få gitt til de som har spurt - Få prøvingsattest tilbake og gitt videre til presten - Ordne transport for selve dagen Og sikkert andre ting som jeg ikke er klar over enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå