Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hei! For noen mnd siden da jeg bladde gjennom en lokalavis var det på annonse/gratulasjonssidene et bilde av et par som annonserte at de hadde giftet seg i en nydelig seremoni i .. kirke og bryllupsreisen gikk til ...! Kommende lørdag, (de var tydeligvis kommet hjem fra reisen), tar vi imot venner med gaver fra kl. 12.00 og utover. Takket være ...(sponsor) serverer vi ost og kjeks, ta med drikke selv. PS: "Line" drikker ikke vin. Dette var ikke helt ordrett, men ble litt satt ut av formuleringene som at de tok imot "venner med gaver" og at vennene skulle ta med seg drikke til seg selv og underforstått også til bruden.. Tror dere dette var en spøk? Var jo ikke særlig morsomt evt, men om dette var seriøst synes jeg det var sært, finnes det sånne mennesker?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg synes den annonsen var frekk jeg. Greit nok at man har giftet seg i stillhet og ønsker en markering med venner i etterkant. Da ber man vennene eller averterer om åpent hus. Man holder mat, men helt ok å be folk om å ta med seg drikke. Gaver sier man ikke et ord om.
Hinata Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Nesten så ille som ei jeg vet om som feiret bryllupet i Oslo Plaza og tok inngangspenger av gjestene. Man skal ha det fint og fjongt selv om man ikke har råd til det
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Jeg synes den annonsen var frekk jeg. Greit nok at man har giftet seg i stillhet og ønsker en markering med venner i etterkant. Da ber man vennene eller averterer om åpent hus. Man holder mat, men helt ok å be folk om å ta med seg drikke. Gaver sier man ikke et ord om. TS her. Helt enig, man presiserer ikke at "venner MED gaver er velkommen", man trenger ikke å komme innom og gratulere uten gave, liksom..
oppesen Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Vel. Jeg tror den annonsen var slik formulert for at den skulle være morsom. Virkelig. Ja.
Mir Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Nesten så ille som ei jeg vet om som feiret bryllupet i Oslo Plaza og tok inngangspenger av gjestene. Man skal ha det fint og fjongt selv om man ikke har råd til det HVA? Seriøst? Hvordan kan folk få seg til å gjøre slike ting.... ?
Hinata Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 HVA? Seriøst? Hvordan kan folk få seg til å gjøre slike ting.... ? Nå er den dama der skrudd generelt da, så var ikke så overraskende tror jeg :gjeiper:
Lassie Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Vel. Jeg tror den annonsen var slik formulert for at den skulle være morsom. Virkelig. Ja. Dette tror jeg også. Den var nok helt klart ment til vennene som kjenner dem og skjønte humoren. Det er iallfall det jeg velger å tro, siden det sto på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå