Gå til innhold

Hvor ofte...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex? Tenker da spesielt på par som ikke bor sammen da jeg er i en slik situasjon. Vi er i 30 årene og har begge barn og vi har vært sammen en 8 måneders tid ( men alle kan selvfølgelig dele sine erfaringer ).

Et spørsmål til kvinnene spesielt: hvis dere har det travelt og har mye å tenke på, innvirker dette på sexlysten og hyppigheten?

Takk takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor heller ikke sammen med kjæresten, men når vi begge har fri gjør vi det 1-3 ganger om dagen. Nå som han jobber mye ser jeg ham ikke hver dag, men kanskje annenhver dag pluss i helgene, og da gjør vi det 1-2 ganger på kvelden etter jobb, og 1 gang om morgenen hvis han begynner sent, eller dropper morgensexen hvis han begynner tidlig. Stress påvirker lysten, ja, men ikke hyppigheten. Her får mannen det hver gang han vil, med mindre jeg er syk eller sover dypt når han prøver seg.

Skrevet

Typen er i marinen så det kan gå dager til uker mellom vi ser hverandre - men når han først er 'hjemme' selv om det bare et for et par dager eller en uke så blir det ihvertfall 2 ganger om dagen eller mer..

Stress kan ha noe effekt, om jeg stresser så kan det hende at jeg sliter litt- som igjen blir en ond sirkel for da begynner jeg å stresse over at jeg ikke klarer å slappe av og så.. blah blah blah.. men han begynner å bli flink til å få meg til å slappe av og komme i humør så går greit..

• 2 måneder senere...
Gjest birry93
Skrevet

Jeg og min faste pulekompis (som er en skikkelig kompis forøvrig) har vært så heldige å få hatt oss 2-4 ganger i uka den siste tiden, men det er nok pga ferien. Blir nok ikke fullt så ofte når alt er som normalt igjen.

Gjest No_glitter
Skrevet

Når vi er sammen i helgene 1-3 ganger for dagen, i ukedagene 9 av 10 ganger vi overnatter med hverandre. Vi er begge glade i sex da :)

Gjest No_glitter
Skrevet

For å svare på spørsmålet: Nei det påvirker meg ikke om jeg har mye å tenke på. Sex er avkobling for meg, det er verre for han hvis han blir avsporet av ett eller annet og mister ståen..

Skrevet

For å svare på spørsmålet: Nei det påvirker meg ikke om jeg har mye å tenke på. Sex er avkobling for meg, det er verre for han hvis han blir avsporet av ett eller annet og mister ståen..

sånn er det her også :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...