postit Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er i et forhold, vi har vært sammen i over et år, og jeg elsker den mannen over alt på jord. Jeg vet også at menn vil alltid være menn, deres drifter forandrer seg sjelden. Og selv om jeg hater det hver gang samboeren min snur seg og får wiplash etter nesten hver eneste jente som går forbi, eller som vi kjører forbi... Så kan jeg ikke annet enn å akseptere det. Men litt kjedelig og sårende at han ikke skjuler det engang når jeg er i nærheten... Jeg skjønner at dette er noe alle menn gjør og at jeg ikke trenger å være bekymret, noe jeg heller ikke er.. det kan bare være utrolig irriterende iblandt.. OK, så har jeg kanskje ikke de aller høyeste tankene om meg selv og min egen kropp, og derfor blir kanskje hans "handlinger" verre i mine øyne enn det de ville vært i andres... Men grunnen til at jeg lurer på om jeg kanskje er unormal er.... Når jeg er i et forhold, så klarer jeg ikke å se på andre menn på den måten som min samboer ser på andre jenter. KLart jeg kan jo synes at andre menn er kjekke, men jeg klarer ikke å tenne på andre enn den personen som jeg er sammen med. Jeg snur meg aldri for å se etter andre menn på gaten eller fortauet, jeg føler liksom at jeg har alt jeg trenger å se på her hjemme.. Er det flere som har det slik som meg, eller er jeg litt såkalt "unormal"
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Selv når jeg er i forhold så evner jeg å se en flott mann, men jeg snur meg aldri og tydlig gir til kjenne at dette eksemplaret var flott. Mannen min ser like mye, men han heller ikke snur seg og sikler. Har aldri opplevd at menn som jeg har vært sammen med veldig tydlig har vist at de synes et kvinnfolk var lekkert. Sånn vil jeg også ha det. Av respekt for meg. Ikke at jeg nekter mannen å se.
postit Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2010 missforstå meg rett jeg nekter han ikke å se. "man kan se på menyen bare man ikke bestiller".. eller noe slikt.. men jeg skulle ønske at han kunne ha litt mer respekt for meg.. Og ikke snudde både seg selv og neste bilen bare for å se bakenden på ei anna jente. Men det som irriterer mest er at han kommenterer neste alle også, og regner med at jeg gladelig tar del i diskusjonen... noe jeg aldri gjør, jeg gidder rett og slett ikke..
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Jeg synes det er frekt gjort av han, å gjøre det med deg,..samt å kommentere de han ser. Men men. Meg om det! Jeg er en mann, om det spiller noen rolle.
postit Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2010 Jeg synes det er frekt gjort av han, å gjøre det med deg,..samt å kommentere de han ser. Men men. Meg om det! Jeg er en mann, om det spiller noen rolle. det spiller en stor rolle Takk!
Kråkesaks Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Det er vel heller han som er unormal. Det er helt normalt å se at andre er pene, men man sender ikke lange blikk og kommenterer alt man ser. Selv kan jeg fint se at andre menn er pene, men jeg nistirrer jo ikke. Det hender en sjelden gang at jeg nevner at en mann er pen, men det er ikke noe jeg gjør mye av eller legger ut om.
Utavtåka Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor aksepterer du at han behandler deg sånn? Jeg har vært i ett forhold i 3 år og ser ikke på andre menn enn min mann. Han har heller ikke behov for å se på noen andre. Synes du skal ta det opp med han jeg og si hvordan du føler det. Jeg hadde blitt illsint om min mann gjorde sånt imot meg! Nei han skulle hatt mer respekt for deg.. Og at du tror alle menn er sånn.. *riste på hodet*.. nei og nei sier jeg bare.. !
postit Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor aksepterer du at han behandler deg sånn? Jeg har vært i ett forhold i 3 år og ser ikke på andre menn enn min mann. Han har heller ikke behov for å se på noen andre. Synes du skal ta det opp med han jeg og si hvordan du føler det. Jeg hadde blitt illsint om min mann gjorde sånt imot meg! Nei han skulle hatt mer respekt for deg.. Og at du tror alle menn er sånn.. *riste på hodet*.. nei og nei sier jeg bare.. ! tar jeg det opp med han så blir han bare forbanna og synes at jeg er dum... har hatt lignende samtaler om jenter på nett... og det ender bestandig opp med at han blir irritert og forbanna, og får meg til å føle meg kjempedum for at jeg i det hele tatt spurte..
Gjest mamsen Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 tar jeg det opp med han så blir han bare forbanna og synes at jeg er dum... har hatt lignende samtaler om jenter på nett... og det ender bestandig opp med at han blir irritert og forbanna, og får meg til å føle meg kjempedum for at jeg i det hele tatt spurte.. Be om å få se nøklene hans, ta av husnøklene og si "du har to minutter på å komme deg ut". Tingene dine er ferdigpakket og står der. Tida går. Om han lurer på hvorfor så bare si at du ikke kan bo sammen med noen som ikke respekterer og elsker deg, det har han tydelig vist at han ikke gjør, og han fortjener ikke din respekt og heller ikke at du lar han bli mer enn de to minuttene han fikk på å flytte ut.
Stor&Sterk Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er mann og syns det er svært upassende av kjæresten din å ikke legge skjul på at han GLOR på andre damer. Alle ser på alle, både menn og kvinner, men det handler om måten man gjør det på og det å ha respekt for partneren sin. Jeg titter på andre damer, kan ikke unngå det. Og er sikker på at hun får med seg kjekke menn i øyekroken. Men det er mange måter å gjøre det på. Alle menn er ikke svin... men din kjæreste har en veldig dårlig oppførsel. Har han lært hvordan man oppfører seg med kvinner tilstede ? Lure på hvordan han hadde reagert dersom haugevis av kjekke menn ga deg oppmerksomhet når dere var ute.... Tro meg, han hadde ikke likt det noe særlig.....
Gjest Tanja Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Husker min samboer gjorde det samme da vi nettopp hadde blitt sammen (han var 20). Snudde seg etter blonde bimboer, jeg er ikke blond, og det såret meg naturligvis. Så ble han eldre, og nå synes han ikke blonde bimboer er pene i det hele tatt. Han synes de er totalt uinteressante. Han ser aldri på andre jenter lengre (slik at det synes hvertfall). Jeg kan se på menn, men det er helst snakk om hollywoodstjerner
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 Alle har lov å se på andre personer, selv om det er i et forhold, syns jeg da. Men det er som mange sier, vri nå ikke hele kroppen etter den pene rumpa som gikk på fortauet der, når du er ute med kjæresten din. Dama mi kan kommentere av og til "ooj, han var kjekk", det plager ikke meg så enormt, siden jeg føler meg så sikker på at det er meg hun vil ha. Men ja, innerst inne får jeg en "ubehagelig følelse". Jeg også kan se på andre damer, men det er da litt i skjul, om dama er med. Det hender at hun spør meg om en annen dame er pen, da har jeg ingen probem på å svare ærlig, å det har ikke sett ut til å plage henne. Kanskje for hun også føler seg trygg på meg (?)
postit Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 12. juni 2010 Be om å få se nøklene hans, ta av husnøklene og si "du har to minutter på å komme deg ut". Tingene dine er ferdigpakket og står der. Tida går. Om han lurer på hvorfor så bare si at du ikke kan bo sammen med noen som ikke respekterer og elsker deg, det har han tydelig vist at han ikke gjør, og han fortjener ikke din respekt og heller ikke at du lar han bli mer enn de to minuttene han fikk på å flytte ut. blir litt vanskelig ettersom det er hans leilighet vi bor i... og her vi bor så kjenner jeg ikke så veldig mange heller. bortsett fra de på jobb, men det blir stort sett bare overfladiske venner....
Gjest hogwash Skrevet 12. juni 2010 #14 Skrevet 12. juni 2010 Jeg skjønner at dette er noe alle menn gjør Å nei! Jeg gikk visst glipp av den biten i manneopplæringen
postit Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 12. juni 2010 jeg har fått med meg at dette er noe alle menn gjør, men det finnes jo grenser for hvor tydelig det skal gjøres. kommer ikke til å forlate han selv om han ser på andre jenter. selv om jeg helst skulle sett at han ikke gjorde det på den måten, så kan jeg ikke stoppe han fra å se på noe pent. jeg elsker den mannen. selv med hans heller noe dårlige side..... og av og til mangel på respekt når det kommer til meg.
Gjest mamsen Skrevet 13. juni 2010 #16 Skrevet 13. juni 2010 Du leier deg en leilihet og flytter alt ditt ut når han ikke er hjemme legger igjen nøklene dine og en lapp som sier at du ikke godtar at han ikke respekterer deg og at du fortjener en som gjør det bare det at han nesten legger skylden på deg og kaller deg dum når du tar det opp gir grunn til å tro at det bare vil bli verre, han har fått sine sjanser se på om en eller to av kollegene dine kan bli gode nære venner, gå litt ut og bygg vennskap med andre både kvinner og menn det blir hardt, men gevinsten er så uendelig mye større ønsker deg alt godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå