Gå til innhold

Hva er din favoritt mote-blogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er www.trinisworld.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

liker fotballfrue.blogg.no og nettenestea.com sin stil.

livingdoll ser jo ut som en 13åring. hvor gammel er hun? :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvordan har livingdoll råd til chanel, ysl, osv? foreldrene?

Skrevet

fotballfrue er søt ja. :smilbla: Nice swag.

Skrevet

Nettenestea og fotballfrue her og, og litt ulrikke.lund også da.

Og Ida Wullf, selv om hun ikke akuratt er moteblogg da, men fine antrekk og kjempego underholdning :):popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Noen av mine favoritter er fashiontoast.com, karlascloset.blogspot.com, thecherryblossomgirl.com, rikauteliggare.devote.se og nyheter24.se/modette/karinbylund :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bloggen til Monique Lund. :jepp: Liker klærne, men hun også skriver bra og virker som en jordnær jente, det er ingen "fjortis-bimbo låner mammas LV-veske"-blogg. :fnise:

Skrevet

Syns også at endel av motebloggerne er vel unge for å fange min interesse. Hvordan kan en 17 årig student ha råd til disse merkeklærne??? Klarer ikke å ta de seriøst jeg :sjenert: . Flott med tips om motebloggere for oss over 25-30 år også :)

• Liker 1
Gjest Dorey
Skrevet

Livingdoll tror jeg jobber og sparer til klærne sine selv, og hun har en god penn! Liker bloggen hennes veldig godt :jepp: Fotballfrue virker jo helt blåst :lete:

• 3 uker senere...
Skrevet

liker fotballfrue.blogg.no og nettenestea.com sin stil.

livingdoll ser jo ut som en 13åring. hvor gammel er hun? :sjenert:

Ho blir 22 i år ;)

Skrevet (endret)

Livingdoll tror jeg jobber og sparer til klærne sine selv, og hun har en god penn! Liker bloggen hennes veldig godt :jepp: Fotballfrue virker jo helt blåst :lete:

Jepp, og ho tjenar nok ein god del på bloggen sin. Ho skreiv òg ein gong at det er ikkje noko problem å spare til merkeklede så lenge ein ikkje shoppar på hm, bik bok, vero moda osb fleire gongar i månaden, og det er jo relativt logisk.

Eing i det du seier om fotballfrue!

Endret av Annie19
Skrevet

Liker livingdoll sin blogg best! Ida Wulff sin leser jeg bare pga underholdningsverdien, haha:-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Regnineh: bloggen din er den beste motebloggen jeg har lest til nå! I like your style :)

Skrevet

Min favoritt er definitivt: http://fashionhippieloves.blogspot.com/

Og selv om hun ikke oppdaterer så ofte (1-3 ganger i uken) så blir jeg aldri lei av å titte innom bloggen hennes flere ganger for dagen for å se om hun har skrevet noe mer. Hun er en tysk sykepleier btw. :)

Skrevet

Min favoritt er definitivt: http://fashionhippieloves.blogspot.com/

Og selv om hun ikke oppdaterer så ofte (1-3 ganger i uken) så blir jeg aldri lei av å titte innom bloggen hennes flere ganger for dagen for å se om hun har skrevet noe mer. Hun er en tysk sykepleier btw. :)

Åh! Den bloggen var jo heilt super, takk for tips :)

Skrevet

Åh! Den bloggen var jo heilt super, takk for tips :)

Bare hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...