Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg holder kontakten med en veldig snill og ordentlig mann, som sikkert er utrolig "bra" for meg, han viser tydelig interesse, men jeg er usikker... det er liksom ingenting inni meg som verken bobler eller bruser.. Når vi er sammen, føler jeg meg veldig trygg og rolig, men kjenner ikke noe forelskelse. Jeg henger meg også opp ismåting når det gjelder hans personlighet, og jeg kan lett irritere meg over ting. Men jeg vet jo at dersom jeg satser, så vil jeg ha det utrolig bra ifht trygghet, stabilitet osv.. vil det være nok til å føle seg lykkelig??? Jeg har også hatt kontakt med en skikkelig "badboy". Når jeg tenker på, eller snakker med denne personen blir jeg helt mo i knærne, hjertet banker, og ja, det er vel mer noe som ligner en forelskelse... men denne personen er av den litt mer ustabile typen.. Vi har hatt kontakt lenge, og han har ikke behandlet meg særlig pent for å si det sånn.. Men det er akkurat som om hjertet mitt heller mer mot denne personen.. Men fornuften sier jo noe helt annet!!!! So what to do??? Har du vert i en lignende situasjon? Hva gjorde du????? Jeg trenger sårt litt hjelp her.. !!
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg syns ikke det høres ut som noen av dem er noe for deg, så du bør vel seriøst vurdere å finne noe helt nytt. Det er mange flotte karer der ute, men de er ikke alltid så lette å finne. Å velge en som ikke har vært snill med deg er jo ikke noe sjakktrekk. Det vet du helt sikkert selv, men å velge en du egentlig ikke er forelsket i....vet du hva... det blir det rett og slett bare katastrofe ut av lenger ned i veien.
Gjest erfaringen Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er sikker på at med "badboyen" så vil du ha det topp når han er "på sitt beste" og sannsynligvis et "helvete" når han ikke er det. Den berg- og dalbanen hadde ikke jeg villet være med på over lengre tid. Den vil til slutt merke deg for livet. Det har jeg egne erfaringer på, og nå etter 3 år siden bruddet med "min badboy" har jeg endelig funnet meg selv igjen. Det med at han andre ikke gir deg de store "forelskelses følelsene" akkurat nå kan faktisk endre seg. Også her har jeg egne erfaringer ( min situasjon er faktisk lik din, men jeg har kommet litt lenger ). For 1 år siden traff jeg en snill, morsom gutt med glimt i øyet. Du verden så trygt og godt det var å være sammen med ham! Jeg var IKKE forelska i ham, men vi hadde noen "dates" og fant en fin tone. Det var så godt å være "to". Vet du hva: jeg blir mer og mer glad i den gutten, og faktisk så har jeg blitt forelska i han! Nei, det bobler ikke over men har en god følelse i magen og det kiler litt av og til når jeg tenker på ham. ( dessuten er han en hingst i senga, bare så det er sagt - utrolig oppmerksom på meg og vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på. Gud, hva den gutten kan under dyna!!! ). Så mitt råd: prøv han snille du, men gå veldig rolig fram. Ikke hold ham for narr hvis du ikke får følelser for ham i det hele tatt, og vær ærlig med både han og deg selv. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Jeg holder kontakten med en veldig snill og ordentlig mann, som sikkert er utrolig "bra" for meg, han viser tydelig interesse, men jeg er usikker... det er liksom ingenting inni meg som verken bobler eller bruser.. Når vi er sammen, føler jeg meg veldig trygg og rolig, men kjenner ikke noe forelskelse. Jeg henger meg også opp ismåting når det gjelder hans personlighet, og jeg kan lett irritere meg over ting. Men jeg vet jo at dersom jeg satser, så vil jeg ha det utrolig bra ifht trygghet, stabilitet osv.. vil det være nok til å føle seg lykkelig??? Jeg har også hatt kontakt med en skikkelig "badboy". Når jeg tenker på, eller snakker med denne personen blir jeg helt mo i knærne, hjertet banker, og ja, det er vel mer noe som ligner en forelskelse... men denne personen er av den litt mer ustabile typen.. Vi har hatt kontakt lenge, og han har ikke behandlet meg særlig pent for å si det sånn.. Men det er akkurat som om hjertet mitt heller mer mot denne personen.. Men fornuften sier jo noe helt annet!!!! So what to do??? Har du vert i en lignende situasjon? Hva gjorde du????? Jeg trenger sårt litt hjelp her.. !! Har du data han snille typen lenge, da? Det kan jo hende at du får følelser for ham etterhvert.
Gjest *smak* Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Hold deg til den snille og stabile typen. En uke eller to med "bad boyen" vil lære deg å sette pris på han trygge og stabile..
superior Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Jeg ville gått for han snille eller funnet noe helt nytt. Følelser kan du få i ettertid, men samtidig kjipt å innlede et forhold som varer og varer uten at du får den "forelska"-følelsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå