Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har abbonert på underholdningspakken fra Viasat- har jo vært hele tida fornøyd med kanalene, men lurer på hvorfor i løpet av 3 år jeg er kommet til å betale 450 kr.!!!

Da jeg startet abonnementet var de 99/ mnd.

Er det vanlig at det blir bare dyrere og dyrere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi har hatt akkurat samme utviklinga med Viasat, men hver gang abonnementet har steget i kostnad har vi klart å forhandle frem en deal som er litt rimeligere. Nå ligger vi vel litt under 400 tror jeg, men betaler da ikke den kortavgifta hvert halvår.

Råder deg til å ringe Viasat og se hva de kan tilby, treffer du en hyggelig kundekonsulent kan du kanskje spare noen kroner :)

Skrevet

Min mor hadde Viasat tidligere (har ikke hatt det selv), så det er mulig jeg ikke svarer helt korrekt, men jeg tror det var noe om at før betalte man månedsavgift + kortavgift. Nå betaler man kun månedsavgift, slik at den tidligere kortavgiften nå er bakt inn i månedsavgiften. Derfor blir også månedsprisen dyrere. I tillegg så øker de kanskje med konsumprisindeksen?

Ellers er vel ofte 99 kr pr. måned en kampanjepris for å få deg som kunde, og som ofte bare gjelder for det første året? Og at det står med liten skrift at etter det første året gjelder "vanlig" pris?

Bare spekulerer... :)

Skrevet

Vi hadde 99,- måneden som kampanjepris. Nå betaler vi 379,- for folkepakken m/ filmkanaler.

For 450,- har du vel full pakke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...