Gå til innhold

ride/sitte lår?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg lurer da litt på dette her... jeg har ridd i mange år og i den tiden har jeg fått "ride/sitte" lår som noen kaller det, at det er ekstra fett på sidene av lårene. Og jeg aner ikke hvordans jeg kan trene det vekk, det plager meg iherdig mye og hva skal jeg si.. Det rakker ned på selvtilitten min( jeg er veldig opptatt av hvordans kroppen min er ).. Og om det er noe man får eller om det er muligens bare kropps fasongen min? det er veldig irriterende og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så jeg spør her og håper på hjelp:]for jeg vet ærligtalt veldig lite, men er villig til å gjøre det som må til for å få vekk ridelåra: >

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

At det er mulig å legge på seg mer fett på ett bestemt sted på lårene fordi man rir, høres særdeles usannsynlig ut. Like usannsynlig som at det skulle være mulig å trene slik at kun dette fettet forsvinner..

Punktslanking er, som nevnt hundrevis av steder her inne, UMULIG. Med andre ord: Dersom du vil bli kvitt fett på lårene, må du belage deg på å slanke deg på vanlig måte, slik at du blir generelt slankere.

Og det gjør man som kjent ved å spise nok mat, sunn mat (kjøtt, grønnsaker, frukt, fisk, nøtter osv osv), trene styrke, og trene kardio (jogge, gå, svømme, sykle etc).

Lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...