Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Er det noen som kan si noe "inside information" om hva som skjer på intervju til reality program? Jeg vet det er psykolgitester og slikt... Akkurat nå vet jeg ikke om jeg skal smile eller kaste opp, hehe. Det var da forferdelig så nervøs jeg skulle bli!
Gjest redstar Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Er det noen som kan si noe "inside information" om hva som skjer på intervju til reality program? Jeg vet det er psykolgitester og slikt... Akkurat nå vet jeg ikke om jeg skal smile eller kaste opp, hehe. Det var da forferdelig så nervøs jeg skulle bli! jeg har egentlig ingen peiling, men gå for å være deg selv:) Good luck!
Kråkesaks Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Det kommer vel an på hva slags reality det er snakk om. Jeg vil tro de legger mer vekt på sex og fyll på et intervju for PH enn for 71 Grader Nord for eksempel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Jeg tror det er mye som Het Potet sier; veldig avhengig av hvilken type reality du melder deg på. Til for eksempel 71 grader nord må man sikkert teste fysisk form også, noen realityer har legesjekk (sikkert ikke alle som takler Robinson i 50 dager med ekstrem varme og svært lite mat). Hvis du har kommet langt nok i intervjuprosessen har de kanskje kameratester; altså om du klarer å "være deg selv" og glemme kameraene. Skal du gjøre deg godt på reality, er det vel en fordel med en form for "kameratekke" (tenker ikke på utseende, da). Folk som meg stivner fullstendig foran kamera, og vil være en lidelse å se på. Ellers er de sikkert ute etter deltakere som er åpne og kan by på seg selv. Og med all realityen i dag, er det garantert en fordel om du kan presentere deg selv som en som skiller seg ut. Castingpersonalet i de lengstlevende realityene har sett hundrevis av auditioner og da er det lett å bli en i mengden hvis en ikke har noe spesielt ved seg. Men; i og med at du har blitt tatt ut til intervju, har du garantert noe ved deg som virker interessant for akkurat din realityserie - du har nok allerede danket ut veldig mange søkere. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå