Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norske menn er faktisk stort sett svært snille mot dere. De elsker dere og syntes dere er de vakreste kvinner på jordens overflate. De er snille og omtenksomme kjærester, omtenksome fedre til barna deres og de gir dere faktisk ofte mye glede.

... Nå framover har mange norske menn lyst å se på en god del fotball. Vær litt snille med kjærestene deres framover noen uker og la de få se på fotball. Dette er noe de har gledet seg til. Ikke planlegg invitasjon av svigermor eller at "vi begge" skal få så veldig lyst til å delta på vennemiddag borte hos bokormvenner uten tv.

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjøleskapet er fylt opp med øl og jeg skal være servitrise til VM er over. Synes det er koselig å varte opp mannen min når det er noe spesielt som dette :rødme:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

... ellers kommer han til å se ut slik som avataren til Spiralis :jepp:

Gjest Micka
Skrevet

Pleier ikke å følge med på fotball, men når jeg først gjør det blir jeg helt hooligan. Og jeg må få forklart reglene på nytt hver gang.

Gleder meg til i morgen:) Vet ikke helt hvem jeg skal heie med ennå. Noen forslag? Og hvorfor?

Skrevet

Pleier ikke å følge med på fotball, men når jeg først gjør det blir jeg helt hooligan. Og jeg må få forklart reglene på nytt hver gang.

Gleder meg til i morgen:) Vet ikke helt hvem jeg skal heie med ennå. Noen forslag? Og hvorfor?

Spania.

http://www.dagbladet.no/premierleague/blogg/?p=461

Skrevet (endret)

Kjøleskapet er fylt opp med øl og jeg skal være servitrise til VM er over. Synes det er koselig å varte opp mannen min når det er noe spesielt som dette :rødme:

Han er en heldiggris! Håper virkelig han vet å verdsette deg høyt nok.

Du er jo en drømmedame! Ingen tvil! Dette skulle de ha lest alle de som sutrer over at damene ikke er bra nok her inne! En engel er du! :)

Endret av Spiralis
Gjest Anjelika
Skrevet

VM er jo knallkjekt, vi damer følger jo med vi også da ;)

Av meg og min kjæreste så er det jeg som ser mest på fotball uansett, men det er mest fordi jeg har en liten søndagstradisjon med å sette noen penger på tippeligarunden. Alt er jo gøy når man vedder, hehe.

Jeg har alltid likt Nederland uten noen spesielt åpenbar og logisk grunn, men har satt pengene på Spania i år så blir vel de jeg heier høyest på til syvende og sist! Masse bra fotball og mange kalde pils blir det uansett =)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Litt kipt at det er når vi er på familieferie i Spania, men men får vel tåle det :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Litt kipt at det er når vi er på familieferie i Spania, men men får vel tåle det :)

Det er jo fett da, sikkert kjempestemning!

Jeg var tilfeldigvis på ferie i Frankrike da de vant EM, det tok av

Skrevet

Fotball-VM er et giga arrangement hvert 4 år, og det er alltid utrolig spennende å følge turneringa. Har utrolig mange sommerminner relatert til VM-sluttspill, bl.a da Italia slo Vest Tyskland i 1982.......

Vel, jeg hiver meg på oppfordringen til Spiralis : på med fotballdraktene jenter ! Inviter venner/familie og kjente til fotballkamp i stua, sett pizza`n i ovnen, pasta på bordet eller fyr opp grillen....ha alltid noen kalde pilsner i kjøler`n, på med gliset og opp med humøret ! Det blir fotballfest !! Og de som vil oppleve det med en haug andre da er storskjermen på Kontraskjæret tingen......ellers får dere styre og stelle med gutta etter 11.juli og da er det 4 år til neste gang (ja, så var det et EM mellom der.....leit gitt :) ) España sin duda podría ganar la copa....

HAVE FUN !!!

Skrevet

Jeg er mer interessert i fotball enn kjæresten, så vi får se hvem som må ta hensyn til hvem gitt :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig deilig at mannen sier "æsj, en hel mnd med fotball på tv :sur: " og mener det :strix:

Gjest Gjest
Skrevet

Fotball? Ser heller maling tørke! Det er kommentaren fra min andre halvdel gjennom halve livet. :jepp:

Skrevet

Dere må jo heie på Nederland! :D

Jeg gleder meg som en liten unge, og skal benke meg ned til første kamp idag klokka 16.00 med en god pils i hånda! Dette blir den beste sommeren på lange, lange tider!

Skrevet

Dere må jo heie på Nederland! :D

Jeg gleder meg som en liten unge, og skal benke meg ned til første kamp idag klokka 16.00 med en god pils i hånda! Dette blir den beste sommeren på lange, lange tider!

Vi er like ville etter fotball begge to, og ser fram mot en hel måned med fotball og øl. Herlig! (og ny 42 tommers flatskjerm blir kjøpt i ettermiddag, suverent!)

Kan hende det blir litt småkjekling om hvem sin tur det er til å hente øl i kjøleskapet, men vi skal nok stå han av. Håper Spania vinner i år, unner de det - og dessuten har jeg satt penger på seier dit. Hm.

Skrevet

Vi er like ville etter fotball begge to, og ser fram mot en hel måned med fotball og øl. Herlig! (og ny 42 tommers flatskjerm blir kjøpt i ettermiddag, suverent!)

Kan hende det blir litt småkjekling om hvem sin tur det er til å hente øl i kjøleskapet, men vi skal nok stå han av. Håper Spania vinner i år, unner de det - og dessuten har jeg satt penger på seier dit. Hm.

Hahaha ja :D Dette blir knall! MÅ jo ha bra tv for å se på fotball-VM! Kompisene til samboer kommer hit for å se noen kamper, så det er bare koselig! Bor i Nederland og det er oransje flagg og farger overalt! Maskoter, pyntegjenstander, og gud vet hva! Jeg har til og med lært meg nasjonalsangen for å være litt med ;p

Du får passe på å hente øl når det ser ut som det ikke skal skje noe i løpet av 10 sekunder, og komme løpende tilbake fra kjøkkenet med øla i fanget ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg gleder meg som en unge, men jeg er gaga etter fotball da. Annen idrett er blæh for meg, men fotball..............

Stakkars min samboer, hun er ikke like begeistret og kommer nok til å slite med å få nok oppmerksomhet fremover.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fett da, sikkert kjempestemning!

Jeg var tilfeldigvis på ferie i Frankrike da de vant EM, det tok av

Ja det er sant :) heldigvis er vi mangen som reiser så vi har barnevakt og vi jentene slipper å sitte inne hele tiden, mens gutta er ute å ser på fotball. Jeg blir gjerne med å ser en kamp eller to, men synst finalene er det gøyeste. Kjæresten har sagt at han skal se de viktigste kampene. Jeg spørte han hvilken det var og da ramset han opp mange lag hehe. Blir nok en herlig ferie uansett.

Skrevet

Norske menn er faktisk stort sett svært snille mot dere. De elsker dere og syntes dere er de vakreste kvinner på jordens overflate. De er snille og omtenksomme kjærester, omtenksome fedre til barna deres og de gir dere faktisk ofte mye glede.

... Nå framover har mange norske menn lyst å se på en god del fotball. Vær litt snille med kjærestene deres framover noen uker og la de få se på fotball. Dette er noe de har gledet seg til. Ikke planlegg invitasjon av svigermor eller at "vi begge" skal få så veldig lyst til å delta på vennemiddag borte hos bokormvenner uten tv.

:)

Du må vel være det søøøteste! :)

Hvis du har kjæreste, så bør du vise henne det du har skrevet. Da er jeg sikker på at du får se fotball i fred, med oppvartning, resten av ditt liv! :)

Min bryr seg ikke om fotball, men om bil og han skrur bil fra kl 17.00 til 19.00, 20.00, 21.00, 22.00, nesten hver kveld HELE året bortsett fra om sommeren og enkelte helger inni mellom!

Jeg vet hvor han er og det er det viktigste. "Sunne" interesser er bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...