Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen steder å anbefale? Noen steder er bare mer lettvinte i forhold til baby enn andre.. har du noen gode/dårlige erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ofte på United Bakeries på Paleet. Der er det god plass til vogn og baby. Vet ikke om Paleet har eget stellerom, men vil vel anta det? Ellers pleier jeg å holde meg til de litt store stedene, gjerne sentre eller lignende, hvor jeg kan ha vogna ved siden av bordet uten å sjenere andre gjester.

Skrevet

Jeg ble sjokkert over hvor dårlig tilbud til småbarnsforeldre, ammede og bleieskiftere var da jeg var i permisjon ifjor. På dagtid er butikkene fulle av småbarnsmødre med trillevogner på OSlo City, men lange køer på den ENE stellerommet ØVERST i bygningen-langt unna alt av kafeer og butikker. Et mye bedre alternativ er kafeen øverst i Glassmagasinet, med ok stelleplass på toalettene ved siden av, ingen som ser skjevt på deg om du kommer med barnevogn eller ammer!! Copa Con Oro, en liten kafe i Maridalen, har god plass ute. Sandvika Storsenter har Babykroken-En kafe tilpasset småbarnsforeldre med unger i 1-3 års alderen-VELDIG BRA! Man finner sine plasser og merker fort hvor man ikke er velkommen. Velg store kafeer!

Skrevet

Jeg syntes det var veldig greit på Kjøkken&Bar i Møllergata (ved Youngstorget). De har ikke stellerom som sådan (som jeg fant i ammetåka, ihvertfall :nigo:), men god plass på benken der vaskene er på doen, så jeg la bare ut stellematte der... Nå bruker vi riktignok tøybleier, så jeg vet ikke hvordan det er å kaste bleier og sånt, men det går det vel an å ordne, vil jeg tro, for det er stadig barnevogner utenfor der. ;) Jeg pleide å kapre en sofa, og så lå/satt lillejenta ved siden av meg der. :)

Ellers er United Bakeries bra, som noen nevnte, både den på Paleet og på Majorstua, men det kan bli vel hektisk til tider, synes jeg. Jo, også restauranten i DogA-bygget i Hausmanns gate, ihvertfall hvis man vil ha noe å spise. God mat! Greit å ta med vogn inn i lounge-området, ihvertfall. Og de har stellerom ute i gangen der. Det var (er?) så lite folk der på dagtid at det aldri var noe problem med forstyrrelser de gangene jeg hadde med lillejenta.

Skrevet

Bare hold deg langt unna Olivia! Både den i Bogstadveien og Aker brygge. De er fæle!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sjokkert over hvor dårlig tilbud til småbarnsforeldre, ammede og bleieskiftere var da jeg var i permisjon ifjor. På dagtid er butikkene fulle av småbarnsmødre med trillevogner på OSlo City, men lange køer på den ENE stellerommet ØVERST i bygningen-langt unna alt av kafeer og butikker. Et mye bedre alternativ er kafeen øverst i Glassmagasinet, med ok stelleplass på toalettene ved siden av, ingen som ser skjevt på deg om du kommer med barnevogn eller ammer!! Copa Con Oro, en liten kafe i Maridalen, har god plass ute. Sandvika Storsenter har Babykroken-En kafe tilpasset småbarnsforeldre med unger i 1-3 års alderen-VELDIG BRA! Man finner sine plasser og merker fort hvor man ikke er velkommen. Velg store kafeer!

Til info, Copa Con Oro er ikke i Maridalen men ligger ved Akerselva på Lilleborg mellom Sagene og Torshov.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Triaden rett før/ved Lillestrøm har den beste løsningen synes jeg. Egne ammesteder, TV-er som står på, og stellerom. Bør absolitt sjekkes ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...