Gå til innhold

Hoven madonnapiercing

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

For noen uker siden fikk jeg satt en madonnapiercing ("beautyspot"), og den har grodd ganske bra. Men igår begynte jeg å bruke den elektriske tannbørsten min igjen, og igårkved hovnet leppen opp. Det roet seg iløpet av natten og idag, men så pusset jeg tennene med den elektriske igjen ikveld, og da hovnet det opp igjen!

Andre som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min monroe hovnet opp nå og da i en god stund etter jeg tok den.

Den blir nok irritert av den elektriske tannbørsten din. Puss tenner på vanlig måte til den helet?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Ja, tror nok det er tannbørsten sin feil, for jeg er ikke rød, og det banker ikke eller viser andre tegn til infeksjon. Tankegangen min var at en elektrisk tannbørste ville gjøre tennene renere, og dermed være bedre for piercingen, men nå er jeg tilbake på manuell børsting igjen!

Tok det lang tid før din sluttet å hovne opp, Zaphireh? Jeg har ennå ikke byttet til et mindre smykke, og tenkte jeg skulle vente til den ikke hovner mer... :jepp:

Skrevet

Har du prøvd å bytte hode på tannbørsten? Kan vere bakterier på børstehodet som infiserer piercingen din.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei Sola^!

Jepp, hadde kjøpt et nytt et for anledningen. Men nå er det sånn at den hovner litt opp og går litt ned ganske jevnt, så jeg får nok bare vente å se... Siden jeg ikke har fått satt i et mindre smykke ennå går det jo bra, men er litt irriterende likevel...

Skrevet

Husker ikke helt, men jeg tror den roet seg ned kort tid etter jeg byttet til et mindre smykke - så har du et ca. tidsperspektiv. :)

Men den hovnet litt opp helt fram den var rimelig grodd om jeg hang den fast i tenner/ting slik at den fikk seg et rykk. Det gikk fort over, da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk Zaphireh!

Alltid greit å vite hva man kan forvente seg :jepp:

Har ikke fått kjøpt meg noe mindre smykke ennå, og har lett etter de jeg hadde tidligere, men har tydeligvis klart å slenge dem vekk.. :sukk:

Menmen, vi skaffer oss jo ikke piercinger uten å vite at de har en viss grotid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...