Ms Looselips Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Har du en anbefaling til en hudpleierutine for denne hudtypen? (Rens, evt toner, serum, dagkrem, øyekrem, peeling, maske, og evt nattkrem) Har nettopp mottatt dette settet fra Decleor for å få prøvd produktene litt. Har ikke reagert på noe foreløpig, bortsett fra lukten! Det lukter utrolig sterkt og uvant... Men dette er kanskje en tilvendings sak? Har også tenkt på produkter fra Md formulations, spesielt med tanke på t-sonen min med sorte prikker og fet hud. Har ellers lite urenheter, kun en kvise eller to en gang iblant. Har du eventuelt gode erfaringer med andre trygge merker og produkter setter jeg stor pris på tips
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Har du en anbefaling til en hudpleierutine for denne hudtypen? (Rens, evt toner, serum, dagkrem, øyekrem, peeling, maske, og evt nattkrem) Har nettopp mottatt dette settet fra Decleor for å få prøvd produktene litt. Har ikke reagert på noe foreløpig, bortsett fra lukten! Det lukter utrolig sterkt og uvant... Men dette er kanskje en tilvendings sak? Har også tenkt på produkter fra Md formulations, spesielt med tanke på t-sonen min med sorte prikker og fet hud. Har ellers lite urenheter, kun en kvise eller to en gang iblant. Har du eventuelt gode erfaringer med andre trygge merker og produkter setter jeg stor pris på tips Matis serien er veldig bra på sensitiv hud. Decleor var ikke bra for min hud, men den er jo verdt et forsøk på din klart. Jeg har samme hudtype som deg ser det ut som og bruker matis energising emulsjon, enrgising serum, matis purity serum for uren hud(t-sonen)matis energising cream på natta og md formulations antioxidant..... (langt namn)solfaktor 20 på dagtid.De selger "travel" prøvesett på feelunique til rundt 200kr.Men serumet må en kjøpe alene viss en skal mikse. Bare et tips Men det er en jungel av produkter der ute:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Matis serien er veldig bra på sensitiv hud. Decleor var ikke bra for min hud, men den er jo verdt et forsøk på din klart. Jeg har samme hudtype som deg ser det ut som og bruker matis energising emulsjon, enrgising serum, matis purity serum for uren hud(t-sonen)matis energising cream på natta og md formulations antioxidant..... (langt namn)solfaktor 20 på dagtid.De selger "travel" prøvesett på feelunique til rundt 200kr.Men serumet må en kjøpe alene viss en skal mikse. Bare et tips Men det er en jungel av produkter der ute:) Og glemte bruker md formulations sin scrub ca. hver 4. dag.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Matis serien er veldig bra på sensitiv hud. Decleor var ikke bra for min hud, men den er jo verdt et forsøk på din klart. Jeg har samme hudtype som deg ser det ut som og bruker matis energising emulsjon, energising lotion, matis purity serum for uren hud(t-sonen)matis energising cream på natta og md formulations antioxidant..... (langt namn)solfaktor 20 på dagtid.De selger "travel" prøvesett på feelunique til rundt 200kr.Men serumet må en kjøpe alene viss en skal mikse. Bare et tips Men det er en jungel av produkter der ute:)
Ms Looselips Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2010 Kan jeg spørre hva Decleor gjorde med huden din? Matis er vel en av de merkene jeg også har tenkt på.. Men er vel en del dyrere er det ikke?
Gjest Sandbekken Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Henger meg på! Jeg har lik hud som deg ts Decleor fikk huden min rød og irritert.. akkurat nå bruker jeg md sin rens for sensitiv hud og jojobaolje som krem skrubber med md sin skrubb ved behov.
Ms Looselips Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2010 Får håpe noen har tips til oss da! hehe... Hmm.. Har ikke merket noe fra de produktene jeg har brukt enda.. Men har jo ikke merket noen bedring heller Er litt fristet til å kjøpe meg matis produkter nå.. Kanskje litt md også... Men jeg er så redd for å kjøpe masse greier å bruke flere tusen kroner, også tåler jeg dem ikke... Men siden matis er så gode for sensitiv hud, er det jo minimal sjanse for å reagere på produktene! Eneste som er synd er at noen av ingrediensene i matis testes på dyr hmm...
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Kan jeg spørre hva Decleor gjorde med huden din? Matis er vel en av de merkene jeg også har tenkt på.. Men er vel en del dyrere er det ikke? Har aldri blitt noe bedre angående kviser av md og decleor, sliter med kviser som sitter dypt, store og små, mange lukkede milier.Lurer på om jeg kanskje ikke har tålt decleor,for md har jeg brukt lenge, huden har blitt bedre nå av matis og laserterapi og sluttet med md, venter i spenning på om huden min blir "frisk" igjen
Ms Looselips Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2010 Hmm.. Ok. Tenker litt sånn at siden jeg ikke merker noen forskjell foreløpig.. (selv om 1 uke med produkter kanskje er kort tid?) Så er kanskje ikke Decleor noe å satse på.. Nå har ikke jeg noe spesielt problem med kviser.. Det eneste jeg har av urenheter er de sorte prikkene på nesen.. Og selvfølgelig fet hud i samme område! Har veldig lyst å prøve Matis sine produkter.. Skal sjekke om de har noen kits så jeg får prøvd litt først
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 Hmm.. Ok. Tenker litt sånn at siden jeg ikke merker noen forskjell foreløpig.. (selv om 1 uke med produkter kanskje er kort tid?) Så er kanskje ikke Decleor noe å satse på.. Nå har ikke jeg noe spesielt problem med kviser.. Det eneste jeg har av urenheter er de sorte prikkene på nesen.. Og selvfølgelig fet hud i samme område! Har veldig lyst å prøve Matis sine produkter.. Skal sjekke om de har noen kits så jeg får prøvd litt først har kits på feelunique i alle fall :)den rosa serien skal være kjempebra på sensitiv hud
Ms Looselips Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2010 har kits på feelunique i alle fall :)den rosa serien skal være kjempebra på sensitiv hud Ja! Tenkte på dette settet: link Men var så utrolig dum pris... 20,99 GBP = ca 202.5 NOK (med kursen fra tollen på 9,640) Da må jeg vel betale mva?? Er jo flott at feelunique betaler dette tilbake.. Men utrolig kjipt med alt det stresset for 60 øre (+108 i avgift da)? Utrolig tåpelig med den 200 kr grensen uansett.. Får veldig lite for 200 kr i dag i forhold til på 70-tallet.......
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 Ja! Tenkte på dette settet: link Men var så utrolig dum pris... 20,99 GBP = ca 202.5 NOK (med kursen fra tollen på 9,640) Da må jeg vel betale mva?? Er jo flott at feelunique betaler dette tilbake.. Men utrolig kjipt med alt det stresset for 60 øre (+108 i avgift da)? Utrolig tåpelig med den 200 kr grensen uansett.. Får veldig lite for 200 kr i dag i forhold til på 70-tallet....... tror det blir under 200 kr, for 1 GBP=9,46, så da blir det 198.5654 norske kroner levert fra feelunique Ja, liker ikke 200 kroner grensa, den bør økes!
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #13 Skrevet 14. juni 2010 Hmm.. Ok. Tenker litt sånn at siden jeg ikke merker noen forskjell foreløpig.. (selv om 1 uke med produkter kanskje er kort tid?) Så er kanskje ikke Decleor noe å satse på.. Nå har ikke jeg noe spesielt problem med kviser.. Det eneste jeg har av urenheter er de sorte prikkene på nesen.. Og selvfølgelig fet hud i samme område! Har veldig lyst å prøve Matis sine produkter.. Skal sjekke om de har noen kits så jeg får prøvd litt først Noen mener decleor er bare velvære produkter, for meg har decleor ikke gjort noe positivt for min hud.
Rosebud Skrevet 14. juni 2010 #14 Skrevet 14. juni 2010 Null stress, folkens. FeelUnique har frakten automatisk bakt inn i prisen, men skriver den ikke som en del av verdien utenpå pakken. Så verdien utenpå pakken er prisen du ser på siden minus 2,50 eller 3 pund (husker ikke eksakt). Så voila, under tollgrensen
Gjest hudenmin Skrevet 14. juni 2010 #15 Skrevet 14. juni 2010 Ja! Tenkte på dette settet: link Men var så utrolig dum pris... 20,99 GBP = ca 202.5 NOK (med kursen fra tollen på 9,640) Da må jeg vel betale mva?? Er jo flott at feelunique betaler dette tilbake.. Men utrolig kjipt med alt det stresset for 60 øre (+108 i avgift da)? Utrolig tåpelig med den 200 kr grensen uansett.. Får veldig lite for 200 kr i dag i forhold til på 70-tallet....... Vil bare tipse om rabattkode, eksempelvis SA2010 gir 5%. Se http://www.mfiles.co.uk/codes/feelunique-voucher-code.htm Jeg googler alltid "Feelunique + code", og får da opp aktuelle rabattkoder. (Vil man ha ytterligere 5,5% rabatt anbefaler jeg Kickback. For info.: http://hudenmin.com/2010/01/15/rabatt-kickback/ ). Og som Rosebud skriver, Feelunique oppgir pris inkludert frakt, men trekker fra frakten (£ 3,00) på beløpet som påføres utenpå pakken. De trekker også fra rabatten (er ikke alle som gjør det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå